Lite Heidi Klum orders att fixa med...



Vaknade självklart klockan 5 imorse men känner mig iallafall dubbelt så pigg idag som igår..alltid något.
Det går framåt! Jag ser ljusare på tillvaron med sex timmars sömn i bagaget i natt.
Lunchmötet gick bra. Påskshoppat lite till mina klimpar och några vänner nu på eftermiddagen. Handlat hem massa mat,kylen gapade tom.
Ska nu speedskriva påstkort som måste postas idag. Ni vet..till farfar och så..de blir ju såå glada:)!

Senare ikväll ska jag paketera alla Heidi Klum orders som jag fått in betalningar för så att de kommer på lådan imorgon.
Trodde jag skulle hinna idag men det ser ut att bli ett mission impossible. Sorry!
Tyvärr kanske era paket inte kommer förrens nästa vecka då pga.av  påskhelgen,men inte så mycket att göra åt det.

Jag VET i dagsläget TYVÄRR INTE om jag har några linnen eller tees över men NÄR jag vet ,gått igenom alla ordrar och postat de som är betalda så meddelar jag här på bloggen !

Ciao!♥
7 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Du har att göra med andra ord ;)

Ellinor

Och jag som tycker att jag har mycket att göra för tillfället...ska nog inte klaga trots allt. Glöm inte av dig själv mellan varven. Det är trots allt det som är det viktigaste ;)

Kram

Kajsa

Åh vad duktig du är som skriver påskkort... Lyckades inte es få iväg några julkort!! Fy på mig.

CherryCheek

Du har fortfarande inte mailat mig ditt kontonummer, så att jag kan göra en insättning :(

Emma

Jag skulle vilja ha en sån tröja, kan man skicka pengar med posten om man vill ha en?

Cecilia

Blir det någon över är jag intresserad :)

Sandra

Det rosa var ursnyggt, för övrigt de andra också, men jag är svag för chockrosa... vet du om det går att köpa sådana även i Sverige?