LångfredagsTävling! Vinn två hemliga påskägg med smink!



Nu kör jag gång en liten påsktävling här på bloggen.
Skulle blivit en Skärtorsdagstävling men nu får det bli en Långfredagstävling istället.

Jag tävlar ut två små söta påskägg med hemligt makeupinnehåll!
Två lyckliga vinnare alltså.
Blir en överraskning för vinnarna när äggen anländer,men det är fina små saker,det kan jag lova;)!

Vill du vara med och tävla om de små söta påskäggen med smink i så lämnar du som vanligt bara en kommentar här under detta inlägg att du vill vara med!

ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Har du en egen blogg får du självklart låna bilden och tipsa om tävlingen!

Tävlingen avslutas på Annandagpåsk,Måndag den 13 April kl 23.59.

Lycka till och Glad Påsk till er alla!♥
84 kommentarer
Louise B

Roligt och spännande.

Jag vill absolut vara med!

Elin

Kul idé!

Jag vill självklart vara med och tävla!

hoppas jag vinner.. hehe

Milla

Jag är med och påsktävlar :D

GLAD PÅSK!!!

Emma

Jag är självklart med :)

Therese

Vilken rolig tävlign! Självklart är jag med:)

Jeanette

Spännande! Hoppas vinnaren lägger upp bilder sen på sin ev. blogg. (jag är gärna med)

Lene-Therese

Jag vill vara med! :)

Rebecka

jag är med :D

Viktoria

detsamma! :)

Angel

åh så kul,jag är med,glad påsk

sara

jag är med

Cilla

Jag är med!!!

Moster Emma

Jag vill vara med och tävla! Glad påsk!

Karin

Jag är såklart med i denna roliga tävling :)



Jag har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/april/tavla-om-paskagg-med-smink.html

Emma

Jag är med :)

Erika-mode-pyssel-m.m.

jag vill vinna

Anne

Jag är med! Glad påsk.

Christine

Spännande! Självklart vill jag vara med. Glad Påsk! =)

marita

vill vara med,spännande..glad påsk på er.

Madde

Klart jag vill vara med,låter spännande. Glad påsk!

Malin

Självklart är jag med :)))



Hoppas du har en riktigt trevlig påsk Hanna :)

Angelique

Åh jag är med :)

Marlene

jag vill tävla :-)

AnnaaNordin

Jag verkligen älskar dina tävlingar.



Vill absolut vara med och tävla :)

Lotta

jag vill också vara med och tävla! :) glad påsk förresten! :)

Anja

Jag vill vinna ett överraskningsägg!!!!

Millah

Härlig tävling, jag är absolut med , skulle vara roligt att få sig ett påskägg :)

Helene Ljungberg

Något hemligt..kul låt mig vinna denna gång.

Glad påska!

Kramar Helene

Sandra

Jag vill ha påskägg, jag ger alltid åt andra...men att få ett eget är inte vanligt!

:-)

Ann

Glad påsk önskar jag dig och dina barn.

Självklart vill även jag vinna ett spännande påskägg, då jag aldrig får nåt ;o).( äter nämligen inte godis sen 7 år tillbaka)

Tilda Sander

åh, jag älskar överraskningar!! :D Jag vill vara med! Glad Påsk på dig :)

fia

jag är med . glad påsk

finaste

Åh. Verkligen spännande!! Jag önskar mig verkligen ett påskägg.. Tror inte jag får ett annars i år :(

Malin

I love suprises! Såklart jag e med!

Ninni

Ja, jag vill gärna vara med! :-)

Ellinor

Vilka fantastiskt fina ägg! Bara dem vore guld värda...innehållet skulle bara bli en bonus ;)

Amanda

Jag vill absolut vara med. ^^



Har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-paskagg.html

Teodora

jag är med!



super bra blogg!



[email protected]

Laila

Jag är med! Glad påsk.



T

Sex,snusk och sånt handlar min och min pojkväns blogg om.

Vi kommer skriva allt om vårat sexliv och mycket mer i denna bloggen. Och följer du den tillräckligt länge kanske ni får reda på vilka vi är ;) Jag lovar er att den kommer bli intressant!











http://penitreramera.blogg.se

Erika

Jag är med!



Glad Påsk till dig =)

Linn

Ååå gud vad kul jag vill vara me, jag tippsar! ;)

Kram.

Alexandra

Jag är gärna med och tävlar! :)

Lene

Åhh, vad lyxigt med påsktävling! Klart att jag är med! Glad påsk

Elina

Ooohhh jag vill vara med! Älskar påskägg ;) Puss puss snygging

Nonne

Mmmm, ett oväntat påskägg skulle inte va helt fel =) Jag är me och tävlar :)

Sara

Är med! :)

Johanna - MyShoebox.se

Jag tänker precis som du om strumpbyxorna, melerade eller mönstrade, men inte svart vita :)



Jag är med och tävlar!



Glad Påsk!

bella.l

alltid med,hoppas på tur.

safaa

hejhej:D

varför inte ,kult o få ett hemligt påsk ägg till påsk :D

Zäta

vad kul, jag är med!

Cecilia

Självklart är man med :)

Håller tummarna!

LindaH

jag är med

Cecilia K

Men åh vilken rolig tävling! Jag vill gääärna vara med!

Pamie

Åh nu hittar jag nåt som verkligen livar upp denna långa(tråkiga)fredag som tydligen nu har gått över till lördag (svammel)



Jag är gärna med!!! :)

Malin

Jag är med! :) Jag vinner gärna ;)

ulle

Vill jättegärna vara med och försöka vinna!

Önskar dig en riktig Glad Påsk!

jen

Åh jag vill vara med :)

Glad Påsk!!!!!

Alejandra

I'm in! ;)

Bolivianita

Jag är gärna med och tävlar :)

Ullis

Glad påsk ! Är gärna med och tävlar.

Att ha det gott

Jag är GÄRNA med

Kajsa

Självklart vill jag vara med!

Kajsa

Glad Påsk till dig & guldklimparna!

M08

Hoppas hoppas hoppas :D

Nennie

Hej! Jag är gärna med och tävlar! =)



Jag har länkat hit från min tävlingsblogg:

http://inennie.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-hos-hanna-sthlm.html

Wysteriia

jag är gärna med :D

Angelica - geckon tävlar

Är med jag oxå och tävlar. Har länkat i min tävlingsblogg

mian

jag vill gärna vara med

Sandra

Jag är med.

Olelsi

Slinker in jag med, för tävlingen jag inte vill missa.



Kram Nettan i Hälsingland.

Linda

Jag är jätte gärna med och tävlar



passade på att länka i min tävlingsblogg

http://lindatavlar.blogspot.com/2009/04/vinn-smink.html

Robin ^^

jag är med :D

Birgitta

Är med i denna tävling och hoppas på tur.



Kram: Birgitta

Madelene

Självklart är jag med och tävlar.



Kram/ Madelene

Rolf

Är med i tävlingen. Om jag har tur att vinna, så ska jag överraska min älskade fru med det fina priset och ge henne det i maj när hon fyller år. Hoppas på tur nu.



Mvh: Rolf

Robert

Är med i tävlingen. Om jag vinner så ska jag ge det fina priset till min underbara flickvän som fick vara kvar i Sverige medans jag är på jobb i Tyskland i två år. Hon skulle behöva få lite uppmuntran.



Vänligen/ Robert

Lotta

Perfekt tävling, jag har gett en massa ägg men inte fått ett enda, stackars mig.

Du förstod att jag är med och tävlar va?

Linda - She with the colors

WOOOW! Jag är med :D:D



LÄNK: http://lindadoosbloggtavlingar.blogg.se/2009/april/tavling-tva-hemliga-paskagg-med-smink.html#comment

Liams mamma

Åhh klart jag vill vara med :)

Lizelotte

Jag vill vara med..

michellevonwalden

Ohhh jag vill vara med :) Söt blog btw :)

Susanne

Tar en lott här med, och hoppas på tur!

evamar - tävlingsblogg

Skriver i det här inlägget också...



http://evamar.blogg.se/2009/april/paskagg-13-mars.html