Glad Påsk och vinkväll i Hornsbergsstrand!


GLAD PÅSK allihopa!
Hoppas ni har en trevlig påskafton.

Själv har jag ätit för många choklad bunnies och har lite huvudvärk efter gårdagens middag/vinkväll i Hornsbergsstrand.
Blev ganska sent,men jättetrevlig afton!



Min kompis Pertra har just flyttat in en en superfin ny våning i Hornsbergsstrand på Kungsholmen, så jag var där igår på vinkväll.
Området kommer på sikt bli ungefär som Hammarby Sjöstad. Det byggs för fullt nya hus och galleria mm.
Ligger nästan vid Stadshagen.

Mer om Hammarby Sjöstad om en stund btw...

Vad har ni haft för er under långfredagen och påskafton?
Ätit för mycket godis kanske? ;)♥
4 kommentarer
alexandra

åh riktigt bra blogg ! :) fortsätt såhär !

Emma says style, love & rock and roll.

Jag har festat & fortsätter ;)



Glad Påsk snygging!

Ellinor

Jag har jobbat hela dagen lång och sedan sedan suttit ute i solen och ätit glass :) Nu ska jag frossa i ännu mera (o)nyttigheter ;)

Kram på dig och glad påsk önskar jag även dig.

Niklas Eriksson

Well, jag har idag tvättat och hängt tvätt... Mer glamoröst bidde det inte idag. Och nej inget godis för mig då jag inte äter godis så gärna.

På tal om flytt, hur går det med din flytt?



Ha en trevlig fortsättning på Påsken Hannah!

/Mvh Niklas