Finally Friday...



Har ni några trevliga planer för kvällen?

Kram♥
18 kommentarer
Sandra

Inte jag :/ plugg och kanske lite tv. Men imorgon ska jag och pojkvännen på bio iallafall :)

Niklas Eriksson

Trevlig fredagskväll på dig Hannah!



/Mvh Niklas

Malin

korka upp en flaska rött, be sambon massera mina fötter och bara njuta av att det är fredag =)

mini

åå en breezer skulle sitta så fint så fint men jag får nöja mig med ramlösan här då jag har min lille som somnat i knät...



önskar dig en fin fredag och en skön helg, kramar till dig sweetie! mini

jossan

mmm såg gott ut :) står här och bakar tårta. ska ha lite födelsedagskalas här hemma imorgon, så då blir det trevligare med lite champagne :) ha en underbar helg!

Nina

hej det va länge sen. allt bra?



tack så mkt för kommentaren. hoppas du får en fin fre du med!

Ellinor

Det blev en lugn fredagskväll med god mat, långpromenad och sedan en film.

Hoppas att du hade det bra och att du får en lika härlig lördag.

Kram

Camilla

Fredagskvällen spenderades i soffan och i sängen framför tv'n, jag var så trött!



Jag har pratat med Posten flera gånger nu ang. väskan, de lyckades ju faktiskt skicka ut avin att jag hade ett paket att hämta... Men väskan verkar sorligt nog vara borta :( Posten säger att eftersom jag fick lappen så har ICA fått paketet, ICA säger att Posten aldrig lämnade det paktet eftersom de inte har kvar det.... Tröttsamt!

delinda

åh bacardi!!!kram

Emma says style, love & rock and roll.

Såg inte helt fel ut ;)

Ida

Det där såg inte alls tokigt ut, men en annan jobbar ju hela helgen! Hoppas du njuter iaf! :)

Mia

Mysiga bilder :) Ha en trevlig lördagskväll!

Erika

Här är det lugna puckar.

Ska ta och se en film strax, australia tror jag att det får bli =)

Helene

Jajemensan här blir det mys med bästa mannen:)Hoppas du mår bra

Mvh Helene

Mikaela

1000 tack för läppglanset och kortet:) Kram

Alexandra

Fredagens planer var typ... teve ;) Men oj vilka sköna helger man har när vädret är så här fint. Ha en skön söndag!! Kram

Amanda

Nja, men idag på dan blir det spa! =)

Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?