What a nite...



"Snormannen" tog med sig sin "spar-bulldog"? full med tjugolappar, tior och enkronor och jag i min tur tog med mig "snormannen" påbytad med dunjacka och Svea-mössa långt ner över öronen.
Runda på stan blev det och han var överlycklig när han tömde ut bulldogens innehåll över disken på BR och fick både ett blinkade/tjutande lasersvärd och pengar över! (Några Star Wars-gubbar såg vi tyvärr inte till men det glömde han snabbt!)
Jag botaniserade en runda på Kicks och The Body Shop ,det får ni se senare!
Mitt älskade Softlan Garden of Roses Sköjmedel fick jag med mig också, kan bara inte tvätta utan det!

När vi nästan är hemma säger jag till Elliott:
-Ellis,ska vi inte köpa en sådan där liten nässpray för barn till dig?
 Neeeej.....jag gillar inte att spraya,jag kan snyta superbra! säger han

Nu har han legat och gråtit i en timme för att jag inte tvingade honom att köpa näs-spray.
"Jag är fööör snorig,jag kan inte sova,jag vill ha näs-spray,jag vill haaaaa näs-spray ..men jag visste inte att jag ville det innan just nu!"

Men nu sover han.....

Vilket sköljmedel är din favorit?
13 kommentarer
Angel

Haha,ungar e för sköna.

Petra

Jag har Änglamarks miljövänliga sköljmedel..

Daniel

Suomi linna sköljmedel! ;)

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Grummes tvätt & skölj. :) Läste att du också ska till Veckorevyns gala. Vore kul att träffas.

Josiee

ses vi ses vi ses vi på blogawards söta du?:D

Johanna

åh... BARN e ju för gulliga!!! Fin blogg by the way

Nina

Jag anv den gröna från softlan... doftar underbart!



Jag vet inte ifall jag ska gå på VR-kvällen, har nämligen bokat en weekendtrip 17-19 okt i sthlm, ska kika på jobbet ifall jag kan ta ledigt en extra dag. Somsagt hade varit jättekul att ses.



Ha en underbar dag.

melissa

melissa

sv; tack så mkt :) Okey!

mini

lilla söta killen, inte kunda han veta innan att han senare ville ha den där sprayen iallafall, åå gulle...hoppas det tjutande och blinkande lasersvärdet får honom må lite bättre...



vi köpte ju ett star wars legoskepp igår MED lasersvärd, jisses. så tro mig det tjuter ifrån villiams rum nu :)



jag önskar en så skön fredag till er! kramar! mini

rebecka

aaaa den luktar så gotttt

/Kat

Jag använder den blå el lila från Softlan.

Gillar tyvärr inte ros-doft.



Hoppas "snor-ungen" kryar på sig!

Malena

Det sköljmedlet har jag aldrig provat. Min lover tycker bäst om neutrala sköljmedel "sensetive" och liknande så jag har svårt att tänka mig att det där skulle gå hem hos honom. Men nu har du gjort mig nyfiken, måste lukta på det.



Kram Malena