Vilket Essielack vill du vinna?


Bordeuax lr Alligator Pure,vilken väljer du?

Short Shorts i all ära,men det är nog den sista knalliga rosa nyansen jag kommer lotta ut i höst.
Du har fortfarande chansen att tävla om den, tävlingen hittar du HÄR.

Hösten är på intåg,redan September!
Känns snart dax att måla naglarna i mörkare och murrigare nyanser.

No 1 heter Essie Nail Polish Bordeaux,är en djupröd mustig färg.
Kan varieras mellan klarröd och mörkaste lila,beroende på hur många lager du målar.
No 2  heter Essie Nail Polish Alligator Pure är en roströd nyans.
En av mina höstfavoriter från Essie!

Skriv om du HELST VILL VINNA Bordeaux eller Alligator Pure.
 Lämna din kommentar 
INNAN kl 23.59 ,Tisdag.

Det lack som får flest röster kommer sedan lottas ut!♥
21 kommentarer
Therese

Jag skulle vilja vinna Alligator Pure=)

mella

Alligator pure här med! :)

Juliana

Jag skulle vilja vinna Alligator Pure. Helt underbart!

Lojs

hmm.. båda var fina, men jag vill helst vinna Bordeaux! :)

Karin

Ja verkligen, de kan ha riktiga fynd faktiskt :)

Bordeaux var riktigt snygg :)

Ulrica

Alligator pure!! Helt underbar.

Tessah

Alligator pure!! :) Wonderful :P

Malin

Bordeuax skulle jag vilja vinna :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja jag skulle inte säga nej tack om jag blev erbjuden att desigan för dom..men men..en dag kanske =)

sötis!

Fru Evelina

Åh jag röstar på bordeaux! SÅ fint! Har du en liten elliott? Jag älskar det namnet ;-)! Ha en underbar dag, kram!

Angel

bordeaux absolut =) ha en bra dag gumman

Åsa.S

Alligator Pure vill jag vinna, den känns lite mer "ny" än den andra färgen.



Ang. STHLM-tips, det vore jättegulligt om du kunde hjälpa oss o komma med tips. Du är den jag kan tänka mig sitter inne på endel! =)



kram på dej!

Li

helt klart bordeaux!

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

den första :)

Jennie

den första!

irmeli

åh, jag vill ha alligator pure, det känns nämligen som en alligator bitit mig i magen efter blindtarmsoperationen jag genomgick förra måndagen...

isabella

Essie Nail Polish Bordeaux

Fanny

Utan tvekan de röda! En superhet färg ju!

Nina

Essie Nail Polish Bordeaux skulle jag vilja vinna =)

Linda

Jag vill supergärna vinna Essie Nail Polish Bordeaux,passar grymt bra till höstens all löv som trillar ned o är mörkröda...=)

Moa

Alligator Pure