Vecko Revyn Blog Awards, du kan påverka!


Den 16 Oktober är det ju Vecko Revyn Blog Awards!
I kategorin Årets Blogg  kan du som läsare rösta på VILKEN BLOGG DU VILL!
Man skriver in namn och bloggadress på den man röstar på, super demokratiskt;)!

Många bloggare vet såklart redan om detta men för er som inte har någon blogg kan det ju vara intressant info!

Såklart har jag ingen chans att vinna ,men gillar du min blogg! Rösta vet jag!

Vill du rösta så gör du det HÄR!

Själv tycker jag Årets Blogg ska bli någon som har en blogg som är speciell, som bryr sig om sina läsare, som svarar på kommentarer och lägger ner mycket positiv energi.Men det är min åsikt!

Har självklart röstat jag med,men på vem/vilken blogg säger jag inte!;)
15 kommentarer
The Hanson Sisters

ja visst va det! var ju lite orolig där ett tag:(

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tycker det var en fin "motivering" till årets blog du gav.

Tyvärr kommer ju säkerligen nån av de större vinan bara just på grund av läsarantalet.



massa kram söto!

Fridas fashion & style

Kul med årets blogg! :) Lycka till. :) Kramen

Sadia

håller med dig, den som vinner måste vara lite speciell ändå :)

marita

du har helt rätt..jag ska nog rösta,det står mellan dig och en till.dels för att ni svarar när en läsare undrar nåt eller bara tackar för en kommentar.

marita

nergårds-emma är den andra bloggen,hon är cool och bloggen är bra,gud vad svårt..

lena

Det är viktigt att man svarar,och tar sig tid när man ger kommentarer.Inte bara ett enda ord varje gång.Ha det fint kram lena.

HannahSthlm

Marita: Hi hi...ja det kan vara jättesvårt attbesluta sig ibland;) Lycka till!Kram!

Dilek Isabelle

Lycka till, kikar in där nu :)

JENNIE & EXXA

Åh vad skoj!

delinda

lycka till tjejen =) då ses vi där?kramar

Ellinor

vad kul:)

Jessica

Det ska bli så skoj på galan, jag hoppas jag får se dig där. Håller med dig om vilken typ av blogg man ska rösta på. Jag håller tummarna för dig för du har en bra och personlig blogg, alltid intressant att läsa!

mia dh

Men den motiveringen låter ju som du:) jag har röstat:)