Saturday, a cool day?


Jag har på mig:
Jacka med huva H&M Divided
Tröja Monki
Kabelstickade grå strumpisar Åhlens
Rutig kjol H&M
Svarta fransboots Wedins
Väska LV Speedy


Det fanns mer än "Art by" i paketet från H&M igår.
Svarta jackan med luvan passade jag på att använda idag,perfekt nu i September och Oktober.
Elliott fick den "coola" teen och de svarta jeansen.
Det är bara William som totalvägrar att bära något från H&M...;)


Elliott har:
Jacka från Kapp Ahl
Jeans från H&M
långärmad tee H&M
Skor Ecco

William: Hoodie från Mouli

Hoppas ni har en härlig Lördag!♥

10 kommentarer
delinda

en sån sötis =) hoppas ni har en mysdag!

anna

Vilka coola barnkläder och din kjol var ju jättesöt!

Josse

Varsågod :)

Jenny W

Gällers W's H&M-vägran alla budgetkedjor eller bara dem? Dyr unge att ha i drift annars haha (men supersöt!). /Jenny

marita

jobbigt när barnen börjar bli medvetna om märkeskläder,min son började också i den åldern,vilket innebär att han har dyra men få kläder.dottern är inte alls sån,hon är som mig är det snyggt så spelar det ingen roll att det är tex hm.coola kläder i alla fall.kram på er.

HannahSthlm

Jenny W: Det gäller alla budgetkedjor. Han är superdyr i drift men det gör inget för han är så söt..hmm;) Kram!



marita: Åhh..tror det är "värre" för killar. Tjejer kan fynda på budgetkedjor och ändå se preppy ut medan killar hittar snyggare och creddigare märkeskläder! William får inte heller nya saker hela tiden, då skulle jag bli ruinerad;)!

Hanne

Fin outfit både på deg og sønnene dine:) Tror jeg må få sånne boots med frynser, fine! Håper du får en fin kveld:)

Cassandra

Jättefin outfit!



Massor med kramar till dig! :)

s h o p a h o l i c m a m m a n

Så fina barn du har.. Dem kommer du få håll hårt i när de blir stora=)

sassy

Vad fin du var! Fransarna på skorna är så söta!



kram