The Body Butter?


Body Butter från The Body Shop  165 kr

Idag tänkte jag hinna springa förbi The Body Shop. Var ett litet tag sedan sist!
Rebecca hade köpt en riktigt bra produkt för ansiktet ur deras C-Vitamin- serie, ska kika om jag hittar den.
Har aldrig varit imponerad av Body Shop's ansiktsvård och makeup förr, jobbade en del med deras produkter när jag utbildade mig till MUA.
Visst är vissa saker helt ok ,men det var ingen "wow upplevelse" när man har annat att jämföra med!
Gillar ju deras koncept dock och The Body Shop's kroppsvård har jag alltid älskat! 
Body Butter är självklart en favorit i badrummet.

Hmm..måste jag välja så gillar jag nog Coconut och Passionfruit bäst.

Vilket Body Butter är din favorit?
Har du någon annan produkt från The Body Shop att rek?
21 kommentarer
Ulrica

Passionsfrukt och jordgubbe är mina favoriter.

maddis

Hej Hannah!Nu var det allt väldigt längesedan jag kommenterade här på din blogg...dåligt av mig!Jag håller helt med dig,deras make och ansiktskrämer är väl ingen woweffekt kanske och jag har ju precis som du jobbat med mycket andra märken som är betydligt bättre men deras kroppsprodukter är helt fantastiska!Min absoluta body butter favorit är den nya Moringa,den är helt underbar tycker jag!Jag är även väldigt förtjust i Ginger för tillfället,lite speciell men fräsch och uppiggande på något sätt!Var rädd om dig=)

Petra

Coconut är en klar favorit!

Karin

älskar deras body butter! varit helt beroende i flera år:D jordgubb är favoriten

sanna

i love strawberrylotionen

Petra

deras lip butter eller vad det nu heter! Luktar enormt gott! :D

Anonym

Där kan man köpa så mycket bra produkter :) HA en skön fredag.Något skoj som sker i helgen?

Filibabba

jag gillar satsumas och mango! =)

Elsa

Älskar mangodoften :)

Sandra

Gillar verkligen den med oliv. Annars tycker jag deras E-vitamin serie är grym den använder jag varje dag och kunde inte varit mer nöjd!

Jen

Jag har både Coconut och Passionfruit, älskar dem.

Kram

isabell

jordgubb och mango :)

Erika

Åhh alla luktar så gott men min favvo är kokos! :)

Sofia K

Älskar deras body butter! Har blivit smått beroende av den! De luktar så himla gott också!

Hanne

Satsuma og papaya er mine favoritter:) Jeg elsker makeup-børstene fra Body Shop, de er bra. Og også bronzing-pudderet:)

Elisabeth

Hej! Jag har flera produkter jag tycker är helt underbara på Bodyshop, min favorit bland bodybutter är Moringa. Tycker den luktar ljuvligt gott och man behöver inte sätta på ngn parfym alls:) Sen tycker jag att deras mascara är underbar, den passar mig väldigt bra. Fransuppböjaren är outstanding!! Har inte hittat någon bättre. Även deras läppglans är underbart mjuk och skön. Jag kan varmt rekommendera dessa produkter. Ha en trevlig helg! Elisabeth

Erika

Deras bodybutters är så härliga

Jag gillar strawberry, men jag har inte provat alla. Senast hade jag pink grape men den passade inte ihop med min hud alls. Men gott luktade den så länge den var kvar i burken =)

Caroline

När jag var i Göteborg så köpte jag en ny body butter som heter Japanese Cherry Blossom, har aldrig sett den innan. Jag tycker den luktar rätt gott & burken e döfin. Annars tycker jag nog bäst om E-vitamin body buttern. :)

Ida

Moringa är underbar!

Jenny W

Jag hade en bodybutter i doften Grapeseed (tror jag att den hette iallafall) och den gillade jag. En Bodyshop-produkt jag verkligen rekomenderar är lypsylet från E-vitaminserien (den ljusrosa serien). Det är otroligt effektivt och läpparna blir inte beroende av det (vilket jag tycker att man blir av Alla andra jag testat). kram/jenny

Miss Agda

kokos och mango är mina favvisar!