Tävling! Vinn Essie Bordeaux


Essie Bordeaux. 110 kr på bla. Blush

Var med och tävla om den supersnygga nyansen Bordeaux från creddiga Essie!
En blandning mellan rött och lila, en riktig "must have" nu i höst.
I varje tävlingsinlägg går det bra att lämna "en röst" per person, dvs. en kommentar.

(Är du med och tävlar i alla tävlingsinlägg har du större chans att vinna i lottningen sedan.)

Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte ditt namn,mejl eller bloggadress.
Har du en blogg får du gärna länka men det är inget krav!

Tävlingen avslutas Tisdag kl 23.59

Lycka till!♥
26 kommentarer
stina

jodå..de va gaanska oversize..men d kan va mysigt d å ibland:P

vilka butiker på nätet e dina favvo?

Nina.

svar: ja, visst var den fin? :)



jag är med i tävlingen! hihi.

kram/nina

Lina

Jag är fortfarande med :)

Sofia

SV: Alla var fina. :)



Jag är med! :)

Bim H-D

Läckert! Jag är med!!!

Tror det där kommer passa perfekt till en tröja jag har!!! ;)

Må så grankott...

Loem

jag är med :D

Marre

Godmorgon! Hoppas du får en bra dag :)

Pernilla

Hihi jag är med=D

Lenita

jag är med :)

Dress Like a Princess

Godmorgon! :)

Evelina

Jag vill vara meeeeed :D Fyller år på torsdag!

Amanda

Klart man måste vara med, Essie är ju så bra! =)

MImmi

sv: tacktack, hoppas du också får det:)

HANNA

Åh, fint! Jag vill vara med :)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag vill fortfarande vara med och tävla hihi

Nettan

Jag vill vara med på ett hörn....skulle jätte-gärna vilja vinna.



Länk:

http://olelsi.blogg.se/2008/september/tavling-vinn-essie-bordeaux.html



Kram Nettan i Hälsingland.

Juliana

Jag är med :)

Daniel

Jag är med!



Nu har jag gjort höstens modeshow och länkat till dej.

Jag tackar för utmaningen!

Enjoy thw show!

AmandaM

jag är med med med ..

fia

det är klart man är med på en tävling.

marita

vi prövar i gen..

Himeko

Så underbar färg ^_^

Rebecca

Hett! Jag är gärna med! Lite färg i höst är ju aldrig fel :)

mini

jag är med, jag är med och jag är med! kram på dig! mini

Ellinor

Vad kul:) I´m in!

Mariah N

Roligt med tävlingar! och vill vara med.