Reminder! Vinn Essie Short Shorts! Sista Chansen!


Essie Short Shorts, 110 kr på bla. Blush

Ikväll kl 23.59 så avslutas tävlingen om Essie Short Shorts.
Underbar nyans från creddiga Essie som har varit min absoluta favorit under sommaren!

PASSA PÅ ATT VARA MED OCH TÄVLA DU OCKSÅ!
För att tävla lämnar du en kommentar här eller här under detta inlägg.
Alla kan vara med,vinnaren lottas fram imorgon Onsdag
och presenteras runt kl 12.00.
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress!

Psst!
Missa nu inte heller CHANSEN att påverka nästa Essielack som ska lottas ut!
Just nu verkar det rätt jämt mellan Bordeaux och Alligator Pure så lämna gärna din RÖST HÄR!
13 kommentarer
Anna

Svar:Tack för tipset om att man kan kolla cape på tradera. Om du råkar springa på capen från HM ute på stan får du gärna hojta till ;)

Emma

Vad tycks om min klocka? Gjord i trä(finns på bloggen)

Emma

jag är med :)

SARA

Sv: Ja det ska bli så skönt att få åka på semester nu när hösten börjar komma! Får hoppas att det är bra väder där nere bara :) Men ska bli skönt att komma bort över huvud taget :)

Josiee

N ue jag med:) allt bra med dig?

Dennis

Ja, usch.. Det finns mycket konstigt folk :/



Fin blogg du hade... :)

Pernilla

klart man är med o tävlar :)

Emily

Hej!

Nej det var busenkelt att fixa. :) Maila om du vill ha hjälp: [email protected]

Kram!

Hanne

Jeg er med:)

Frida & Fabulous

Nu är jag med gumman! :)

leopardia

haha, det är så lustigt. det här är inte första gången jag lagt märke till hur ofta det är som du och jag bloggar nästan samtidigt -enligt tjejblog.com...

jag kan ju passa på vara med och tävla åt min kompis pancake.webblogg.se, som själv aldrig deltar i tävlingar, men pysslar med naglar...

Rebecka

Jättesnyggt med Art by H&M, ska nog klicka hem en tee :)

Sara

Jag är gärna med o tävlar!!