Reminder! Vinn Essie Bordeaux och Bonusvinst!


Essie Bordeaux. 110 kr på bla. Blush

Nu är det sista gången jag publicerar ett inlägg om Essie Bordeaux-tävlingen.

Ikväll kl 23.59 så avslutas den!

Är du inte med i tävlingen så ta chansen!
Är du redan med så vet du nog vid det här laget att det går bra att lämna en kommentar per tävlingsinlägg.
Vinnaren lottas fram och tävlar du under flera inlägg har du större chans att vinna.
Du tävlar om ett grymt snyggt "höstlack" i nyansen Bordeaux från creddiga Essie.

Bland dem som lämnar kommentarer under detta inlägg kommer jag lotta ut en liten bonusvinst.
Bonusvinsten är ett par söta rosa Toe Separators från Essie som gör det busenkelt att få tånaglarna snygga vid lackning!


Alla kan vara med, bloggägare lr blogglös.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Tävlingen avslutas ikväll Tisdag den 16 Sep kl 23.59.

Imorgon Onsdag ca kl 14.00 presenteras vinnaren av Essie Bordeaux samt vinnaren av Essie Toe Separators!

Lycka till!♥

22 kommentarer
fia

jag är med , slänger in en komomentar här med .

Therese

Åh, jag vill också vara med:)

Rebecka

jag är med så jag lämnar en kommentar igen ;)

Sweet life style

härligt! (=

marita

försöker i gen.

AmandaM

är med nu med hahah :)

Alison

bordeux är den perfekta hösta nyansen.

Hoppas jag vinner. Vill verkligen testa essie.Plus att jag aldrig vinner...

Pernilla

Jag är med=)

karolina

åh tack så jättemkt :D

fin blogg du har!

Brunetten Sanna E

haha, det måste vara ännu värre när det är ett barn som inte får alla sina bokstäver. haha.



Jag länkar dig i det där inlägget nu!

Josiee

hihihi ja man e för svag:)allt bra med fina annars?

Sanna

Tack så mycket =)

Frida & Fabulous

Jag är med! :)

Nettan

Shit, jag har ju redan varit med idag men ja var ju duktig och länka ju. Vill ju vara med på detta oxå.

Hoppas din dag varit bra annars...?

Jag har varit hemma me min grabb som e förkyld och feber.



Kram Nettan i Hälsingland.



Petra Bloggar

JAAAAAAAAAAAAAAAG VILL VINNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ehe..vad anfallande jag är haha



KRAM PÅ DIG GOING!

lovisa Nvs

jag är med!:)

mini

bra bonusvinst! då sitter jag här fastklistrad imorgon vid två-tiden :) mini

Lina

Jag tänker inte ge upp, är fortfarande med :P

Juliana

Jag är meeeed :)

Jessica

Jag är också fortfarande med. Snart är kl.23.59, spännande...

leopardia

jag tycker nog att det kan vara snyggt med svart nagellack, fast kanske det är snyggast på killar... hmm... måste nog fundera på det lite.

Elisabeth

Jag tar chansen och är med i utlottning jag med, mina naglar kan behöva ett nytt, snyggt lack! Tack för en trevlig blogg!