No Sundaybrunch for me...


Jag sitter här med diverse små piller (som inte fungerar) och dricker en smoothie.
Halsen har svullnat igen så jag kan inte svälja något annat än flytande saker.
Förstår ni hur genomförkyld jag är? Jag väser liksom..har tappat rösten.
Kvällen igår var himla trevlig men jag var tvungen att droppa av när vi kom in till stan igen.
Frös och hackade tänder fast jag hade mina nya tjocka vantar.
Var nog väldigt klokt att jag inte stod och dansade på någon bardisk till klockan fem...vill inte ens tänka på hur jag skulle mått  just nu;)!
Bilder kommer lite senare när jag orkar ladda in dem.

Ha en fin Söndag!
Några härliga planer?!
10 kommentarer
Petra

Usch och fy, krya på dig! Kram.

Jenny W

Åh, stackare.Krya på dig! Min söndag blir lugn och skönt, lite låtskrivande och sen en spansk skräckis (barnhemmet)... kram/Jenny

Kim Von J

okej tack :)

Angel

Åh nej din stackare,typiskt Höst =) hoppas du kryar på dig tjejen

Niklas Eriksson

Hoppas du snart blir bättre. Gå nu bums och bädda ned dig, det är en order :). Hoppas du har nån som kan hjälpa dig med handling och liknande.



/Mvh Niklas

Karin

har varit dödsbakis ända till nu:(:( men nu ska jag ut och få lite luft + handa hem lite gott:)

HannahSthlm

Niklas (och ni andra;): Tack..ska sova två timmar nu ..bums!;)

Linda

ååååhhh drömemr om Essie lacken*=)

Hm ja förkylning,här har du en till som sitter med det=(

trist!

Lene

Själv har jag bara slappat och packat flyttlådor...

Anonym

innocent smoothies...finns det godare saker?