NK Begränsad Upplaga

Det är inte bara SKHLM jag missar ikväll.
Lite senare ikväll hade jag gärna varit på plats på NK.
Idag kl 19 avslutas årets BEGRÄNSAD UPPLAGA.


Ett begränsat och ekslusivt utbud av unika varaor i små upplagor har släppts
under kampanjperioden och ikväll släpps alltså de sista.
Vissa designers kommer vara på plats i Ljusgården när deras alsters presenteras.

Vad sägs om tex.
Filippa K Schackbräde 6 250 kr (finns i 2 exemplar)
Vivienne Westwood Boklåda 10 625 kr (finns i 2 exemplar)
Hugo Boss Väska 6 198 kr (finns i 3 exemplar)
Hanky Panky Babydoll & trosa 6000 kr (finns i 3 exemplar)

Skulle du vara beredd att betala om du visste att det du köpte endast fanns i Begränsad Upplaga?
Det är ju ändå något unikt med att äga något som inte "alla andra har",ellerhur? :)


Psst..Du har väl inte missat mina bilder från NK's höstmodevisning förra veckan?

16 kommentarer
Mie letar guldkanter

Trist att du missar det men kanske sparar du pengar på det sättet iaf;)



Jag länkar till dig i min bloggrunda o hoppas det är ok för dig?

HannahSthlm

Mie: ha ha..jo precis;)!

Va kul,klart det är ok!:) Kram

Dress Like a Princess

jajjemän nu är de lunch :) mums

Petra

Ja, med tanke på att jag inte drar mig för att slåss inne på H&M då och då när de har designersläpp - så visst. Visst kan jag tänka mig att betala.

Karin

de ligger redan uppe:)

linda

fin blogg :)

Frida & Fabulous

Spännande!

carolina

godnattsagor räknas absolut ;-) åh, hanky panky grejerna hade ju inte vart helt fel. älskar deras trosor verkligen, de bästa underkläderna någonsin!

Josiee

ojj lite väl dyrt kanske;) men ändå..ha något som ingen annan har:)

Rebecka

Gud vad kul att du får gå på så mycket event hela tiden. :) Det är kul va?

shoebox

Har du rent en klädkammare att rensa? Fuskigt...:)

Hilal

Svar: Skönt att höra!

Jennie

Nja, beror på priset och hur mycket pengar jag har :) (just nu är jag ganska pank; så nej ;))

sandra

Jo visst är det unikt att äga någon som inte någon annan har, men nej de där pengarna kan jag lägga på något annat känner jag :D vad hade du själv gjort ?

Hanne

Hadde ikke sagt nei takk til Hugo Boss-vesken eller Hanky Panky-settet...:) Men jeg hadde nok heller brukt pengene på noe annet:)

helena

jo tack..jag mins när madonna släppte sitt på H&M haha..jag och döttrarna armbågade oss fram fick faktist tag i en del..