My autumn is..pink!


Romantic Hoodie Juicy Couture 1199 kr
Cairn Terrier Slippers 149 kr
Beställt från Nelly


Vi har varit på fotboll idag. Trotsat vädret och Elliott's förkylning.
Jag fryser dock otroligt mycket just nu ,hallå,såå många timmar stod vi inte ute!
Letade efter mina duntofflor men kom på att jag slängt dem för att de läckte fjädrar..hmm!
Kändes nödvändigt med en liten beställning av Romantic Hoodie från Juicy Couture
och Cairn Terrier Slippers från Friis & Co.
Notera att båda pryds av söta rosetter!

Har du nätshoppat något den senaste tiden?
(hoppas det så slipper jag ha dåligt samvete;)
29 kommentarer
jannica

hoppas du får en bra helg , hitta på något roligt?

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jo ett halsband till mitt syster som fyller år idag :)

Stina

Vilka mysiga tofflor! Sådana skulle man ha till vintern.

delinda

åh vilket ögongodis en regnig dag som denna ;) kramar

Karin

rosa piggar upp:D

Petra

hej! Kolla in min nya blogg! :) ha en fortsatt bra dag!

Madde

Svar: Precis :)

Sanna

Tack det har jag. Hoppas du med haft det :)

Mariah N

Köpt cd-skiva,skinnvantar och en tröja,Skivan är

köpt på nätet.

Johanna wilsson

Mys kläder ju :)

shoebox

Jag har inte nätshoppat så mycket på sistione, men jag brukar vara duktig på det annars :)



Visst har du fått egen domän? Kul! :)

Sweet life style

gulliga små rosa skor!

Rebecca

Vad sött! Jag nätshoppade en klocka för ett tag sen :)

Hanne

Fine:) Jeg nettshopper hele tiden, altfor mye;)

Jennie

love pink!

Malin

cool header du har <3 kram

Sandra

åh mys :) så fint ju vill också mysa i det där hihi.



tack så jättemycket.

LIFE BY Marielle

Grymt söta uggs :-)

Lottisin

åååh, den där hoodien är ju helt underbar! hade klickat hem den direkt om nelly hade skickat till Finland också! :)

Jennie

sött med rosa :)

jen

De där "tofflorna" ser så härliga ut.

Ha en jätte fin söndagskväll.

Kram

sofia

Har köpt upp mig på ett gäng av världens bästa ögonpennor, Urban Decay! Vill ha en i varje färg, helt klart världsbäst! Råkade bli ett felköp av en så jag säljer den. Kolla in vetja!



http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=72000226

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

får tyvärr svara nej...eller bara kameragrejer..det enda jag nätshoppar nu för tiden =)



kram söto!

HannahSthlm

shoebox: Japp,jag har två domäner nu tom;) hannahsthlm.se och hannahsthlm.com

Frida

Blev en beställning på H&M när jag var svag igår, så du är inte ensam gumman! :)

empa

rosa är en klockren och fin fin färg nu i höst på myskläderna

Sassy

Tusen tack för den kommentaren :)



Vilka söta rosa saker, särskilt med rosetterna! Och du kommer vara så söt i dem!



Nä, nätshoppat har jag inte gjort på länge, jag shoppar hellre loss på stan :)

empa

tack tack detsamma

Dress Like a Princess

Ååh så sött :)

Hur är de med dig idag Hannis? :)