KyssJohanna News


Horseshoe- armband från Ettika, 495 kr på KyssJohanna

En av mina favoritbutiker på nätet, KyssJohanna, har fått ny design och logga.
Ett nytt märke har också kommit in i sortimentet, Ettika.
KyssJohanna har verkligen ett fantastiskt utbud av smycken och toppenservice.

Flera av mina Disney Couture-smycken har jag beställt från KyssJohanna.
Ett litet tips om du gillar just Disney Couture och sett något du vill beställa
är att göra det nu under September.
Disney Couture har nämligen fått en ny agent i Norden eftersom dess
popularitet ökat och prishöjningar kommer ske på märket med 20-40 % from. Oktober.

Vilken är din favoritbutik på nätet?
(du kanske som mig har flera...)
14 kommentarer
Johanna

åh så sött :D

Cassandra

Svar: Jo, men tyvärr är det inte ens hälften så roligt som att köpa nya kläder haha :D



kram

Erika Berglund

Oj, det var en rejäl prishöjning. Måste kika in där då för jag har funderat på att shoppa ett disneysmycke.

Angel

Tråkigt med prishöjningen

Nina

Har aldrig beställt något därifrån, de har mkt fint så det kanske blir en beställning snart...



Ha en fin kväll.

Ellinor

svar: Tack för de bra tipsen:)

Petra

Vackert namn - KyssJohanna - tycker jag.

2anewlife

Åhh vilka fina smycken! vill ha.....

Kram

LIFE BY Marielle

min favorit är cocoo & så chicy :P de har mycket fint.



tack så mycket sötnos!

Hanna

tack så mycket :)

Pernilla

ja dom har mycket fint! hm favoritbutik på nätet? vet inte riktigt, men köper ganska mkt från ellos. :)

helena

har som du flera butiker på nätet som jag tycker om..

Anonym

så fint (:

anna

Fint