Kanske skönt med en lugn helg?


HUR hamnade de rosa fjärilarna i mitt hår? De skulle jag ju ge bort i present...

Ha ha..förra lördagen kommer jag sent glömma,det var en vild tillställning.
Den här lördagen kan det dock inte hända mycket.
Elliott är fortfarande superförkyld,jag har en huvudvärk from hell och regnet öser ner!
Sitter här och det ena messet efter det andra dimper ner..
Vad sägs om mms från vingård i Luxemburg " Schkål! "
Ser ut som en gemytlig gård,kul att mina vänner har kul ;)!

Tror jag slänger in en tävling om en stund så händer det något!
Vad gör ni ikväll?
15 kommentarer
annika

Blir förmodligen/förhoppningsvis en riktigt lugn hemma kväll med familjen.

Wysteriia

Jag tar det lugnt ikväll, bloggar o glor lite tv

Erika

Ikväll gör jag inte så mycket annat än tar det lugnt och kurerar mig från förkylningen.



Hoppas att du har en bra kväll =)

Christin

Vad fint det var med fjärilarna i håret :)

Nergårds-Emma

Vi gör ingenting speciellt ikväll. Jag tänkte sätta mig och virka lite snart.

Jo, klänningen är lagom nu, men jag tror att den kommer krympa lite i tvätten.

Ha det så bra!

Frida & Fabulous

Lugnt här också! :) Ha en mysig kväll, trots huvudvärk! :(

Dress Like a Princess

Skön bild Hannis :)

Niklas Eriksson

Söt bild :)

Hoppas huvudvärken förvinner med det snaraste. Det har regnat större delen utav dagen även här. Tror inte det varit över 10 C på hela dagen.

Krya på er (både du & Elliot)!



Ser fram emot tävlingen!

/Mvh Niklas

Jennie

haha söt du e :) hoppas huvudvärken släpper

Jonna

haha härlig bild ;)

Pernilla

åh ja, tävling!

liene

Vad kul med tävling! Ska kika in här imorgon:)

Du får ha en bra fortsatt helg och en bra söndag imorgon.

Ap.

Fin bild!

Hanne

Så ut som en bra fest på bildet;) Vi har hatt venner på besøk, nå blir det film og masse godis:)

anna

Gott