Höstens trender...

Supersöta Sassy utmanade mig att tycka till om höstens trender och självklart gör jag det!

1.Spets Yes!Spetsleggings är nog inte my cup of tea men gärna spetsklänning och skira toppar i spets.


2.Höga stövlar  Jodå.Fint till jeans men även till kjol. Lårhöga får vi se hur det blir med men absolut "overknee" ;)
3.Vadlånga kjolar  Näää...fy!
4. Baggy Jeans Nej tack!
5.Det dressade modet  Ja tack!
 6.Halvöppna typ håliga skorVäldigt opraktiskt och kallt så jag säger nej där.
 7.Kilklackar Yes Yes Yes!Skor ,stövlar..allt..kilklackar är bara bäst!
 8. Capen Underbart på andra,i modereportage osv ,men själv ser jag ut som ett tält;)!
 9.Leopardmönstrat Gärna på hårspännen,armband och andra små accessoarer eller detaljer,annars är jag fortfarande lite för less på det sedan den förra "leopardhypen".
10. Kappor i glada färger  Hi hi..har ni någonsin sett mig i något annat ytterplagg än svart..?Joo, kanske beige..men nej..det blir ingen kappa i glad färg för moi!
 11. Rutigt Jodå,som jag skrev igår så kommer jag i viss mån använda ruitga kjolar och strumpisar.

12.Väst  Gosh..nooo!
13.Hatt och andra huvudbonader Har lite svårt för just huvudbonader. Hatt blir det absolut inte fråga om.
Räknas hårband som huvudbonad? ;) Dock är jag på jakt efter den perfekta pälsmössan,fast i fuskpäls som inte ser ut som fuskpäls..


Jag utmanar Debbie,Frida,DelindaDaniel och Johanna
Jag utmanar också alla andra som känner sig sugna på att tycka till om höstens trender!♥
10 kommentarer
Fru Evelina

hihi du är då lika söt som alltid =)

kram

jonna

söta bilder på dig:)

Karin

rolig utmaning:)

Frida & Fabulous

Vad gullig du är! Fixar det direkt.

EvelinaE

Kul ;D Spets är sååå snyggt :)

sassy

Åh, vad kul att du gjorde utmaningen!



Du är så söt!

MiaShopping

Jag ska också ta och klura på den där listan. Ska du på möjligtvis på Glasögongalan ikväll?

delinda

nice med utmaning =) fina bilder!

shoebox

Vad kul att läsa dina svar :)

Daniel

Nu har jag gjort utmaningen! ;)