Hiss eller Diss?


Ostrich Bayswater Bag. Ca 30.200 kr på net-a-porter.com
(på Mulberry.com verkar den dock "bara" kosta ca 23.300,kan löna sig att kolla in kursen på euro vs pund)


Jag älskar ju min lilla East West Bayswater från Mulberry och även om jag tyckte ca 6000 kr var ganska mycket att lägga ut så är det ju en slittålig liten väska som passar till allt och håller i många år,min är ju svart!
Här ovan ser ni en ny rosa variant av Bayswatern som säljs exklusivt i Mulberry's butiker och på net-a-porter.
Ostrich Bayswater Bag heter den.
Inte nog med att den är fushia-rosa, den är även väldigt mycket dyrare än
den "klassiska" Bayswatern på ca 8000 kr.
Närmare 30 000 kr får du lägga ut om du vill bära omkring på denna rosa Bay's i höst.

Vad säger du om Ostrich Bayswater Bag?
Hiss eller Diss?
24 kommentarer
emma

diss, färgen var inte så snygg

Pernilla

jag tycker den va himla snygg! men inte värd priset dock..

Lojs

sv; haha, det är bara honom du har missat! Och en tant till som var sämst.. resten är inget att ropa hej till :/



hmm.. jag ger nog väskan en diss! Men jag är alldeles för kräsen för att uttala mig i sånna här frågor :P

Mariah N

Diss för färgen!,hade velat sett den i brunt

Nina

Fin färg men priset var diss =)

Dendarlinda

massor! MEN nu är jag fast på arlanda och ska vara här i 12 h så det inte så jätte kul. ahha



hur har din dag varit? Kraaam

Petra Bloggar

det där är min absoluta drömväska så jag måste absolut säga HISS :) KRAM

Linda

Jihaa det ser jag fram emot=)

Läcker väska btw

Erika

Varken färgen eller priset lockar mig ;)

Hanne

Jeg ville nok heller valgt en svart eller brun, mer klassiske:)

sandra

hiss =) jag gillar färgen :D

Evelina

Hiss :D Kul med färgglatt. Diss för priset ;p

anna

Jag tycker att den var söt!

Cissie

Hiss för väskan i sig, hiss för färgen, däremot diss för kombinationen. ;)

moa

klart den är fin, men orginalet är tusen ggr finare!

empa

som sagt rosa är fint, men kanske inte på den väskan

Sofia K

Hiss, hiss, hiss! Den är jättefin! Älskar färgen :)

Wysteriia

det där ser inte ut som min stil iaf ;)

Spiderchick

fin =)

Angelica L

Jag älskar den :D

Ha en fin kväll!

Kram

anna

Hiss!

Therese

Totally lovely...egentligen enligt moi. Men 20 eller 30000 känns inte motiverat för en väska just nu men lika glad är jag för det:)

Jennie

Den vanliga svarta är hur fin som helst, men den här.. nää diss!

Ulrica

Diss!!