Hiss eller Diss?


Marc Jacobs,Wonderful Booties ca 4 480 kr på mytheresa.com

Vad kul att många verkade gilla mina rosa fluffiga tofflor jag fick hem igår!
I absolutly adore them;)

Kanske är det ändå lite skillnad att mysa runt hemma som en rosa bakelse än att trippa omkring på stan i rosa boots?!
Jag tror ändå jag skulle göra det om någon gav mig dessa Wonderful Booties från Marc Jacobs.
Dock vill jag inte betala ca 4 500 kr för dem själv...

Vad säger du om Wonderful Booties?
Hiss eller Diss?
21 kommentarer
MissMagicGirl

Så söta!

melissa

sv; nej det glömmer man aldrig. :s

Mariah N

Dem är snygga!

anna

hiss!! om man som sagt inte behöver betala för dem själv =)

sassy

Söta, men jag skulle aldrig betala så mycket för dem!

Och de hade varit finare om de var mer knallrosa!

Mariah N

Sv! ja dem är bra,nya juryn i Idol.

Debbie

Nah, diss för min del! Känns fel med rosa på såna där, trots att det är Marc Jacobs som ligger bakom dom ;) Fast på rätt person så kanske det funkar!



Fick hem nagellacket idag förresten! Tusen tack! Jättefin färg och riktigt sött kort jag fick med :) Kram!

Amanda

Diss, de var för rosa tycker jag. Måste fråga hur du har gjort för att behålla "hannahsthlm.com" uppe i adressraden, för mig hoppar den över från .com till blogg.se hela tiden. Gör man nån ändring nånstans? =)

anna

färgen var ju inte helt lätt att matcha kläder med.

Erika

Rätt cola, men jag skulle inte ge så mycket för dem. Men skulle inte tacka nej till dem om jag fick dem =)

Sofia K

Hiss! Fast de hade varit finare i en annan nyans av rosa :P Fast rosa är ju alltid fint :)

Caroline

Ja tofflorna var verkligen hur söta som helst... spanade in de på nelly precis men tyvärr finns inte min storlek kvar men man kanske kan hitta några liknande :) Trevlig kväll!

Clara

mja, jag vet inte riktigt.. diss helt spontant

Ellinor

I like :)

Johanna

Ja precis, skulle inte betala 4500kr. Men väldigt speciella var dom och fina.

Johanna

Diss för mig tyvärr..

leopardia

jag hissar, men jag skäms lite över att det kan vara så att halva hissen ligger i att det är marc jacobs...

Sessan



Nje, laxrosa på skor känns inte som något för mig. Hade de däremot varit svarta och kostat max 1500 kr hade det varit betydligt mer intressant. Allt utom färg+ pris är fint med dem, modellen är superfin.

elin

jag dissar dom, men hissar din söta blogg ist:)

Mia

Jag gillar dem, men skulle nog inte ha dem på mig alltför ofta om jag hade dem. Och inte betala så mkt för dem :) Trevlig helg!

queenpeach

jag tror jag måste dissa.. kan inte tänka mig att de passar på nån förutom victoria beckham. alla andra skulle se utklädda ut tror jag. eller kanske till en helsvart outfit att de skulle funka ???