Helgens vita vintips!

 
Petit Chablis 99 kr.


Lovade ju att publicera ett vintips till denna helg och det får bli Petit Chablis !
Passar perfekt som "snacks-vin", till sallad,kyckling eller skaldjur.
Otroligt "lätt" vin med frisk underton. Supergott!


Ska hämta "snormannen" i skolan, han skulle absolut dit för de skulle på studiebesök till ett vattentorn idag,har inte hört något så förmodligen gick det bara bra! ;)
Ska sedan åka och lämna killarna hos deras pappa och ut och fira en kompis som fyller år!


Vad gör ni ikväll?

TREVLIG FREDAG!♥

14 kommentarer
moa

aaa de låter bra

mia dh

Ja du, jag och mannen blir hemmavid tillsammans med den lille snoriga igen...

By the way, Awarden, vill du ha sällsis?

Ha en toppenkväll...

Karin

oh tack för tipset:)

Amanda

Det där är faktiskt mitt favoritvin också! =)

Rebecka

Åååh underbart Hannah! Jag har letat efter ett gott vitt vin jättelänge. Detta ska jag testa :)

LIFE BY Marielle

Har på mig de nya örhängena jag vann från din blogg:)



(svar) ja det är så jäkla sjukt!

mini

nu är vi bara hemma och softar efter jobb och skola, jag och villiam. senare ikväll är det invigning av min väns inredningsbutik som vi tänkte besöka med blommor, gratulationer och lyckönskningar! ha en skön fredag, kram på dig! mini

Ellinor

Tack för tipset! Ska absolut testas!

Emily Sophie

Filmen var helt underbar! :) Klart sevärd!

Amanda och Ellen

Hannah! Vi har en liten fråga till dig..

SPÄNNING I LUFTEN...

är det din bild som är med i Eva och Adam 'fyra fdelsedagar och ett fiasko'? Veckans babe-väggen, är det din bild?

Från dina beundrare

Amanda & Ellen

Jenny W

Tack tipset, ska testas imorgon tror jag! Blir fest ikväll också, men då blir det en flaska ekologisk rödvin som redan fanns hemma. ha en fin kväll! Kram/Jenny

HannahSthlm

Amanda & Ellen:

Ledsen att göra er besviken ang. Adam & Eva!

Visst har jag gjort en del statist/skådespelar/modell-jobb men aldrig i Eva & Adam..vad jag minns;)

Ha en underbar kväll sötisar:)!

natali

ikväll har jag bakat kakor som min syster och mor äter upp. trevligt va?

Nina

Tack för vintipset!