Hannah Rek...Lash Queen Feline Blacks!

 
Lash Queen Feline Blacks,
Helena Rubinstein. Ca 280 kr.


Tror att det var Ida som undrade vilken mascara jag använder och kan rek?!
Självklart ska jag svara på det!

Svar:
Min absoluta favorit sedan den kom ut på marknaden har varit Lash Queen Feline Blacks från Helena Rubinstein.
Dock gillar jag nr 02 black/brown bättre än den "ultrasvarta" 01 black/black.
Den ultra svarta varianten av Lash Queen Feline Blacks har blivit hypad för att innehålla extra mycket svart pigment,
så vill du ha riktigt kolsvarta ögonfransar så rek. jag nr 01.

Till vardags eller om du är ljus kan det dock vara mildare med nr 02 som ger mörka fransar även den,det kan ni ju se på mig!

Innan var den "vanliga Lash Queen" en av mina favoriter men denna Lash Queen Feline Blacks är snäppet vassare!
Den snygga leopardhylsan är ju adorable i sig men även borsten skiljer sig lite  från "original Lash Queen".
Aningen hårdare och lättare att jobba snabbt med och fort vill man ju att det ska gå att lägga på mascara,ellerhur?

Du kan måla flera lager utan risk för klumpar och bygga riktigt imponerande fransar.

Pris:ca 280 kr och enligt mig är den värd var enda öre!

Har DU någon mascara du kan rek för fina och fylliga fransar?
18 kommentarer
Cissie

Jag gillar också HR:s mascara Lash Queen. Sen är även Diorshow en favorit.

Wysteriia

Är den bättre än Diors?

lovisa

Max factors masterpiece max är en jättebra budgetmascara, annars är lancomes Virtoise superbra!:)

annika

Har just inhandlat Estee Lauders Sumptuous o Diors diorshow Iconic, bägge är superbra! Iconic ger lite naturligare fransar i Sumptuous ger WOW-effekt.

Linda

Vinsten jag vann (rosebud)har ej dykt upp än,är den skickad?

Bara nyfiken, så att du inte glömt bort mig menar ja..

The HansonSisters

ja det är inte lätt det där. men just nu känns det bäst att låta bli=)

Pernilla

kanske borde ta och testa den då :)

Alexandra

Tack för tipset!

XONX

Trevligt :P

delinda

tack för tipset =) kramar

Wysteriia

Åh men tack :) Ska inte ta så mycket på längden :P men vill ha lite mer frisyr :D



Tro om ja inte ska ta o testa den nästa gång då...:)

Mariah N

Masterpiece Max fr Max factor,Hypnose fr Lancome gillar jag.

anna

Vilken underbar förpackning!



Jag är nöjd med dom jag har nu, Max Factor Masterpiece Max och Dior´s ja vad heter den nu?

HannahSthlm

anna: Dior Show kanske? ;)

Att ha det gott

TACK för tipset

© A N N I S P A N N I S

Jag använder Masterpiece, jag älskar dn!

HannahSthlm

lovisa och annika: Tack för era bidrag och alla adndra med försåss som kommit med bra tips:)!

lovisa

hejsan jag bara undrade var man köper HR - Mascara - Lash Queen Feline Blacks Mascara i Sverige, älskar verkligen den mascaran (: