Frog or Mouse?


See By Chloé Frog Key Ring och Mouse Key Ring
950 kr på Mrsh



Egentligen skulle jag behöva en sådan här Key Ring från See By Chloé.
Bara att fästa enkelt på väskan så får du upp dina nycklar på en sekund, jag får jämt stå och gräva en kvart..ungefär!
På ovansidan/undersidan är det en dragkedja och du kan ha tex. pengar där.
Jag skulle absolut välja grodan.
Tycker inte musen ser ut som en mus..mer som en ..noshörning..men det kanske är bilden? ;)

Vilken skulle du välja?
Grodan eller musen?
29 kommentarer
ida

Musen =)

Ronja.

Jättesvårt men skulle nog ta grodan ändå. Den va grym!

Lotta

Skulle också välja musen faktiskt./ Kram

mini

the frog!

Petra Bloggar

det får bli musen isf om jag FICK den, för huu var dyr den va?! :-O



japp nu är det jul igen, nu är det jul igen... sjunger



;-)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

vilka söta :) gillar båda

miadh

Mus:)

Dress Like a Princess

Grodan! :)



ja jag vill också ha en rosa klocka

Sanna

Ja, de är superfina :)

Jag och fotbollsspelarn

Oh grodan var fin, den får gärna hänga i min nyckelring.

sanna

musen :)

clara

musen !<3

Lisa

Svar: Jag håller med! Men gillar den rosa mest :)

elisabet

Åh vad söta, perfekta till bilnycklarna!

Therese

Jag skulle vilja ha grodan, söööt!

Karin

musen:)

LITTLE MISS LOUISE

musen :D !

emelie

ne gud va söta haha =)

Ha en bra dag

Erika

Jag skulle ta grodan, jag gillar grodor =)

MJ

Froggi skulle jag ha valt :-)

Alexandra

Så söta ^^ grodan tar hem priset !

Linnea

Svar: Tack, desamma =)

Linnea

Svar: Tack, desamma =)

MOA

hahaha, musen var ju söt! :D

Nikolina

Hej godis! vad tycker du om porr? kika i min blogg och skriv just din åsikt vore jätte snällt, dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget tack, puss!



musen va gullig :D

Julia

cute

leopardia

eftersom jag skulle vilja visa alla och är för pryd för att gå runt och säga 'titta på min mus', så skulle jag välja grodan...

delinda

grodan är väl för söt!! =)

Hanne

Jeg ville nok også valgt grodan, eller frosken som det heter på norsk:)