Finally Vogue!



Jag måste faktiskt fråga...

Är det fel på mig eller har du någongång varit såå ointresserad av någon att
du inte ens orkat lyssna av mobilsvar?!
Jag kan inte nog poängtera att jag är rädd för efterhängsna personer och om
någon ringer fem gånger på raken....känner jag mig verkligen stessad!

Nu har jag nattat Eliiott som fortfarande har feber,stängt av mobilen,tänt ljus
och finally bläddrat igenom Vogue!

Gillar omslaget med modellen KAREN ELSON.
The Perfect September Cover!

NÅGON som vill ge sig på en GISSNING hur lång TID det tog för
makeupartisten på YSL att lägga Karen's make för omslaget? 
VORE KUL& HÖRA VAD NI TROR!

(avslöjar såklart rätt svar imorgon;)

12 kommentarer
ella

jaa jag e så avis på syrran nu:)sitta här å frysa liksom hehe.

Sessan



typ 1.5 timme. Ser simpelt ut tycker jag, men hon/han har säkert duttat och penslat och grejat som attan



;-)

Jessi

kul gissning, en timme kanske? :)

Petra

Hm, jag gissar också på 1,5 timmar, men det tog säkert längre tid.

Sassy

Åh, tack så mycket, det var kul att höra! Gillar ju DIN stil!



Åh, vad skönt att få en stund för dig själv! Omslaget är verkligen otroligt snyggt! KAn det ha tagit 2 timmar?

Alice

Håller med dig om att omslaget var bra, Fin blogg <3

Jenny W

Haha, ja ikväll faktiskt, orkade verkligen inte ens lyssna på vad människan hade att säga!! /Jenny

ida

heej! Sett på dina bilder att du får dina fransar så intensivt svarta och tjocka, snyggt och precis som jag också gillar det! har du något tips på någon bra mascara som ger verklig volym efter bara några svep? lätt att många är så "tunna" så man får svepa så många omgångar för att få de riktigt så intensivt som man vill..

Dress Like a Princess

Hehe bra fråga, du kan se nästa idolavsnitt gumman :)

Therese

Hrmf... För min del är det inte just ointressanta personer eller liknande, orkar (tyvärr) inte lyssna av något röst-meddelande någonsin. Borde skärpa mig eller inte ha någon röstbrevlåda alls kanske, hihi.

Wysteriia

Svar: Ja det var verkligen supertrevligt, synd att du inte kunde komma :( Hoppas vi ses i oktober...:)

Em

Finfint omslag och bra läsning.