Dress Dream!


Klänning från Luella ,ca 9 275 kr  på net-a-porter

Jag är så himla förkyld. Prosit till mig själv!
Tänkte jag skulle passa på att surfa runt lite och se om jag hittade någon söt klänning.
Neeej...hittar absolut inget som jag vill ha.
Denna bakelse ovan från Luella skulle jag dock kunna tänka mig.
Priset på ca 9  275 kr känns aningen avskräckande bara.

Vad ska jag hitta på till Vecko Revyn Blog Awards !?
Har du något bra tips på webbshoppar med korta partyklänningar som jag kan tänkas ha missat?
Blir verkligen superglad för ALLA tips!

DU MISSAR VÄL INTE ATT RÖSTA PÅ MIN BLOGG HÄR om du gillar den!♥
21 kommentarer
Karin

jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig:( buhu

HannahSthlm

Karin: är vi två :/!

Dilek Isabelle

wow!

Angel

wow vilken godbit,krya på dig

mini

klart att jag inte missar rösta, du har min röst söta du! jag återkommer senare med mina tips var du kan hitta något glammigt att ha på dig, kram på dig! mini

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh så snygg!

linnea

hej! vad tycker du om min nya bloggdesign? =)

ha en bra dag, kram!

Jen

Super snygg klänning men oj så dyr.

Tråkigt att du har gått och blivit förkyld.

Krya på dig gumman.

Kram

Jenny W

Själklart missar jag inte att göra det =) Kram/Jenny

Anonym

goddag!

sanna

tuff dress :)

Fanny

tack söt :)

Cool dress föresten! :}

melissa

gå in på stylebystars :D

Alina

snygg klänning!

Niklas Eriksson

Den såg riktigt snygg ut, du skulle passa utmärkt i den. Man kanske skulle köpa en sådan i julklapp till dig :)



/Mvh Niklas

HannahSthlm

Niklas: Ha ha..får du gärna göra raring:)!

leopardia

jag tycker ju att de har flera snygga klänningar på odium clothing, dock har de rätt lång leveranstid, nån vecka eller så...

Johanna

Samma problem här. Vad ska man ha på sig. Ska vara i godtid iaf :)

Malin

forever21.com

asos.com

nelly.com

chicy.se



Lycka till ;)

Malena

Den är så cool!

Bloggade också om den för ett tag sedan.



Hoppas att allt är bra med dig!



Kram Malena

Malena

Kolla in oasis hemsida! de har ganska mycket fint! Mer än i butikerna också.



Eller Karen Millen, mycket fint där med. Hoppas kunna besöka Karen Millen i new York nu. Bättre priser :)







Kram malena