Do u want a ..fanta?


Nyttig Fanta? B good innehåller iallafall mer fruktjuice,fibrer och B-vitaminer än vanlig läsk!

 Efter kort fundering blev det inget secret mission för mig i helgen.
 Kan vara något jag nappar på framöver,kul upplägg.
Lite synd jag inte kan berätta mer..ha ha..förstår att ni är nyfikna;)!
Kan säga så mycket som att det skulle ske kvällstid och det passar inte alls 
mig just nu med barn,förkylningar och hela den karusellen...
Igår festade vi på Fanta B good istället och tur var nog det.
Idag har jag ändå världens huvudvärk och knaprar på Eeze.

Vi får testa nya saker hela tiden via Buzzador och igår hämtade vi alltså ut tio stycken Fanta B good.
Glad Elliott! Yes! :)

Du kan bli medlem hos Buzzador via mig genom att klicka här ,vill du läsa mer kan du göra det här.
Jag har varit medlem i två år och aldrig tipsat på bloggen förr,men detta är verkligen inget krångel!
Det är bara att gå med och sedan får du erbjudanden om att testa produkter som du sedan recenserar
samt delar ut bland dina vänner. Busenkelt och kul!

Du kanske redan är en Buzzador?
Visst är det smart?
17 kommentarer
Dilek Isabelle

Ja jätte! :) Fast har inte fått hem Fanta.. Utan massa annat :)

Felice

Buzzador är väldigt smart ja :) Jag har deltagit i flera "undersökningar" och provat flera produkter. Roligt och smart!

Dress Like a Princess

Buzzador är bra :)

Ja djurparken är supermysig, särskilt om man har med sig en liten tös hehe! Hoppas du har en bra dag! :)

Karin

har smakat och skrivit om den, sådär tycker jag:) haha tror inte på nyttiga onyttigheter:p fin bild på dig! kram!

Ida Björck

den där vill jag smaka :)

Karin

jaa ska visa dem i "större format" sen:p

Sassy

Min grå är en jacka, inte en väst :)

Den Monki har på sin hemsida är svart, men jag vet itne när den kommer in. Den ser iaf himla mysig ut med luva och allt!



kram

Linda

Tack! Jag bor i tranås, vi börjar komma iordning men det är lite kvar! Jättemysigt att pyssla! Vi fick också hem buzzadorfanta i veckan!

anna

tack :) Hoppas du också får en trevlig helg!

Evelina

Den där drickan vill jag smaka :)

Åsa.S

Ush, inget kul att vara snorig och förkyld inte!

Jag är också buzzador, men har inte fått prova alls mycket. Kanske för att jag tackat nej till flera kampanjer, men då var det nåt visa-kort och ett annat var nån box till tv´n om jag inte minns fel.

Ha det fint och krya på dig!

Brunetten Sanna E

gud vad roligt att se dig igen!!!

Följde alltid din blogg för ngt år sen!



Det går jätte fort att fixa naglarna såhr. du borde ge det ett försök!

Anonym

har inte smakat de nya fanta..ska nog snart :D

anna

Är med där också mer får mest erbjudande om tråkiga saker så det är inte ofta jag tackar ja ;)



Sov så gott!

Ulrica

Jag har varit med ett tag men bara fått erbjudanden om att testa kreditkort och sådant tråkigt. Hoppas på bättre lycka snart.

Ellinor

en där fantan var dock INTE god tyvärr, smakade den häromdagen.. !

HannahSthlm

Ellinor: Den röda är ..inte så god.. men den gula tycker jag är helt ok iaf:)!