Black Beauty?



Svarta naglar och läppar är ju riktigt hett just nu.
Själv kommer jag inte köpa något svart läppstift och även om jag tycker Chanel's svarta lack är grymt snyggt så kommer jag inte investera i ett sådant heller.
Jag köpte dock en liten mini-flaska från Isadora idag som heter colour mini i nyansen Black Sparkle nr 55.
Pris 30 kr.Precis lagom eftersom jag säkert bara kommer använda det någon gång eller två.

Vad tycker du om den svarta/mörka sminktrenden?
Något du kommer haka på ?
29 kommentarer
Nettan

Min mellan tös tjatar om svart men jag sa ifrån men kanske måste ändra mej ändå. Visste inte att det var inne med svart!!?

Men jag skulle inte använda det iallafall...

Kram Nettan i Hälsingland.

Anonym

Svarta naglar och kanske sotade ögon är så långt jag kan sträcka mig, men svarta läppar kommer jag aldrig ha.

Linda/ Fröken SÖTSUR

Svarta naglar och kanske sotade ögon är så långt jag kan sträcka mig, men svarta läppar kommer jag aldrig ha.

Sandra

Jodå svart är snyggt i sminkväg, alltid gillar sotade ögon. Och svarta naglar gillar jag också. Men svarta läppar? Njae.. inte något som jag kommer testa iaf ;)

mini

svarta naglar har jag haft så länge nu att jag tröttnat men det är fortfarande snyggt! on my lips? no no no! skön kväll till dig, kram! mini

Mariah N

Nja,tror inte det.Sotade ögon är snyggt.

The City

Nja, det känns inte så.. Nja, jag vet inte - men det är inget jag kommer haka på iallafall ;)

delinda

gillar svarta naglar =) har nästan svart hår nu så d blir mkt eyeliner. men svarta läppar hoppar jag över hehe. kramar!

Lenita

på naglarna är det fint :)

Jessica

Det svarta lacket hänger med sen förra vintern, men svart läppstift avstår jag mer än gärna

Mimmi

tack detsamma:)

Anette

Gillar Niveas små lack, lagom stora och väldigt prosvärda! (blev nog fel med Isadora i texten ;)

Erika

Jag gillar svarta naglar, men jag vet inte om jag skulle ha det själv, men på andra är det snyggt =)

helena

alltid fåt höra att jag sminkar mig för mörkt runt ögonen...nu ät jag plötsligt inne.jag använder gärna mörka färger runt ögonen men nageralckP Nej Tack..

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Jag har mörklila just nu. Sitter här och tycker det är skitsnyggt. :)

Angelica L

God morgon :D

Kram

stina

ja d där ha fina grejjer..e d inte dyr frakt på asos? ha en bra dag :)

Dress Like a Princess

Det kan va riktigt snyggt med svarta naglar på vissa! :)

Cassandra

Svart nagellack är så himlans snyggt, men läppstift säger jag nej till :)



Kram

Evelina

Endast sotade ögon ;p Inga svarta naglar eller läppar :p

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag tycker det är assnyggt med den mörka trenden mend et kan vara svårt att bära upp när man dels är så ljus som jag och dels inte redan har vanan inne..det kans se lite väl teatraliskt ut.

helena

Kom igen nu du ochså sötnos..läs mitt inlägg om Childhood och va med du ochså..kramis!

Ellinor

Svarta naglar är snyggt, men och svartsotatde ögon, men läppstift, nej, inte för mig!

Hanne

Det blir nok ikke svarte lepper her;) Har aldri prøvd svart neglelakk, men det kan være veldig stilig:)

sassy

Jag hade svarta läppar och naglar när jag var under 20 och goth, då gillade jag det, men nu skulle det inte passa mig. Men svarta tånaglar skulle ajg nog kunna tänka mig.



kram

Nina

Snyggt med svart!

Jenny W

Det var ju lagomt pris på en trendgrej faktiskt! Jag kommer inte att haka på den svarta läppar och lack, men däremot köra rätt mycket på riktigt mörk "power-make" med sotade ögon etc. /Jenny

Jennifer

Jag tycker att det är snyggt och rockigt med svarta naglar :)

Stilist

chanellacket har jag på mig just nu och svarta ögon är ju alltid snyggt, men annars så kör jag ng inte på det.