Award i klantighet..kanske?


Gosh! VET NI VAD JAG HAR GJORT ,utan att veta om det !
Jag har returnerat min rosa söta Juicy Couture hoodie till Nelly utan returnotan i paketet !
Tyckte den var för stor efter närmare eftertanke och slängde in den på posten i veckan.
I går kväll hittar jag returlappen som ska med med mitt namn och kundnummer etc.  på kontoret, jag VET ju att jag lagt i den innan jag klistrade igen påsen. Men..uppenbarligen inte!

Nu återstår det att se om de kan lokalisera min retur eller om jag måste betala för hoodien fast jag returnerat den!
Spännande,ellerhur? ;)
11 kommentarer
Petra Bloggar

Men neeej, vad säger du gums! :S

men jag tror att de kommer att lokalisera den ändå såvida du redan har ringt och talat om ditt misstag!



du det där är annars en typisk petragrej att göra, så du är inte ensam haha



KRAM

HannahSthlm

Petra: Hi hi..vad skönt att höra ;)

Jo jag har ringt..ska återkomma nästa vecka och se hur det utvecklar sig..hmm:)!



Kram

donnasandra

Nej vad tråkigt, hoppas det ordnar sig!

Petra

Nej, vad surt. Hoppas det löser sig.



Och tack för tipsen på "mänskliga" tjusiga butiker. Ska inspektera dem (om jag vågar).

Karin

det rosa skulle passa.. vi har rosa dagen på blogg.se idag;)

Malena

Trist!

Men det ordnar sig säkert. Ibland har man ju lite bråttom och tror sig göra saker man inte gjort.



Ha en jätte bra helg du med :)



Kram Malena

Niklas Eriksson

Hoppas du inte lade i något annat istället då.

Dessutom så står det väl avsändare på paketet du skickade tillbaka, eller? Ring dem och tala om att du missade lappen som skulle vara med.



Håller tummarna att det löser sig på bästa sätt.



/Mvh Niklas

ERika

Nej va jobbigt, hoppas att de löser sig..ha en fin dag!

cat

hoppas att det löser sig!

Dilek Isabelle

Oj så himla typiskt!!! :p

karin

sött