Art by H&M

 
Grå klänning och tee från Art by H&M Collectionen, 149 kr/styck
(Rabattkoden 8168 ger 25 % på valfritt plagg tom 11/9.)

Skumbad,glass,tränat Elliott på djur "On the farm".
Cat,dog,goat...sheep,duck..pig.
Reliv,ipren,nezeril...och nätshopping.
Det är ungefär såå långt vi har kommit idag!
Blev en grå klänning och tee från Art by H&M Collectionen.
Motiven jag valde är designade av Anne-Li Karlsson som bla. illustrerat
för Weekday och har en examen från California Collage of Arts i San Francisco.

Men nog hade Anna's design platsat ännu bättre i Art By H&M,
kanske nästa år? :)

Har du shoppat något från Art by H&M?
17 kommentarer
Evelina

H&M har alltid en massa snyggt :)

HannahSthlm

Evelina: Ja visst har de,alltid finner man något :)!

Karin

oh snygga

MissKalila

Ja, det är nog kanske möjligt, men inget för mig tror jag.

Therese

Har inte shoppat några sådana plagg, var dock på h&m igår och ångrar att jag inte köpte med mig en klänning och jacka som jag stod och höll i.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

gulleplutta =)



men men..imorrn ska jag på ett möte ..så förhoppningsvis kommer mina plagg syna spå annat håll snart;)

Att ha det gott

Neej inte ännu

Angelica L

Tack så mycket :D

Har din dag varit bra??

Kram

Jessica

Lite fick det bli från H&M igår, men inget från art. På något sätt tilltalade det mig inte. Hoppas allt är super annars!

Emmelie

Jag ska absolut surfa in & kika, har ju inte mycket annat för mig så. :)

LIFE BY Marielle

så snygga :)

Petra

Har alltid irriterat mig på att så fort jag surfar in på H&M eller går in i affären så hittar man ALLTID nåt. INTE bra för plånboken...

Anna

tack!

riktigt snygga tryck!

leopardia

annas design är ju lite mer imponerande, visst är det så :) haha, vet inte hur många plagg av henne jag har vid det här laget, men hon känns ju som en kär vän oxå! det gör inte riktigt H6M ;)

ilhana

ursnyggt!

elisabet

Jag har inte köpt något än, men tishan var superfin! Ha en bra dag!

Sanna

Snyggt.