A sick girl...

Gahhh!
Vet ni hur sjuk jag är idag?
Var inte ute sent alls igår och vaknade upp idag som att jag inte sovit alls med förkylningen värre än någonsin!
Är väl förkylningen jag hade tidigare i veckan tillsammans med "snormannens" baciller som eskalerat,lovely!
Om en timme ska jag åka till Globen och Ladies Night .
Vi har några vip-platser längst fram och jag kan verkligen inte utebli. Middag och hela kittet.
Jag vill bara sooova!           

Bilder kommer imorgon....men kanske inte på mig, ser horribelt trött ut!

Vad gör ni?
Någon som vill åka till Globen istället för mig? ;)♥
5 kommentarer
anna

Neej stackare! Så jobbigt när man bestämt något kul :(

HannahSthlm

anna: Ja..visst är det! :(

delinda

stackare, hoppas du mår bättre. kram!

Niklas Eriksson

Krya på dig tjejen!



/Mvh Niklas

sandra

Hej hej det var jag som kom fram och sa hej igår på Globen.

Hoppas att du hade roligt trotts din förkylning.

Vi hade väldigt trevligt !!