Vita stövlar? Hiss eller Diss?



Marc Jacobs,New Susy Leather Boots, ca 8230 kr på mytheresa.com

Hmm..det var nog tur att jag inte hade dessa stövlar på fotbollen idag hade de nog varit svarta nu!
Jag har aldrig ägt ett par vita stövlar,vad jag kan minnas. Och kommer nog aldrig göra det heller.
Jag tycker det verkar hemskt opraktiskt och så tycker jag inte det är speciellt snyggt.

Äger du några vita stövlar?
Är det för dig en Hiss eller Diss?

Update: Jag äger visst ett par vita stövlar kom jag på,ett par Viking..men de är grå nu;)!
34 kommentarer
Karin

svårt, man hade ju ett par för några år sen.. sen hatade jag det.. nu: nja, hissdiss men tänker då inte ett ha på mig ett par.. inte inom några månader iaf haha



vad tycker du?

HannahSthlm

Karin: Njäääee.. jag gillar det inte..faktiskt:)!

AmandaM

Du har vunnit en tritoni klocka hos käthe på amelia, har du sett det ? :) GRATTIS IAF !!! :D

Cornelia

Joo, vita stövlar känns kanske lite jobbigt... Speciellt på vintern med slask osv. Jag kör på svarta, det blir nog bra :D

anna

Haha det är samma här, gummistövlarna är faktiskt vita ;) För övrigt så nja, ska inte säga aldrig men föredrar brunt & svart.. Ha en trevlig kväll!

HannahSthlm

AmandaM: Tack söta för du meddelade mig!:) Jag fick reda på det av Käthe igår och blev hur glad som helst;)! Kram o Trevlig lördagkväll!

Anonym

Sålänge man inte heter Superstar och är smutsig efter 5minuter så är dom en hiss... haha =)

stina

åtack detsamma..göra nå skoj?

Anonym

diss säger jag...

melissa

sv; diss :)

Alina

diiissss

Sofia

aa visst e det ;)

LITTLE MISS LOUISE

Omg, diss! Tänk va lätt de blir smutsiga också, nej usch :(

Dress Like a Princess

Har du fått i dig tre kanelbullar nu? Jag ahr bara hunnit med två än men det ska nog hinnas med en till :)

Therese

Väldigt snygga tycker jag!!!

Mariah N

Äger inga vita stövlar!,hade vita gummistövlar när jag var liten.

stina

mysigt..du få krya på dig :)

stephiesmode

måste säga diss:/

ha en bra lördagskväll!

Emma "Miss Perfect"

Jag tycker att vit är en hiss då sticker man ut lite ur mängden som går med svart och brunt men det blir så smutsigt lätt men dte är en hiss för mig :)



hur e dte med dog då ? :)



// Emmsan

Emma "Miss Perfect"

oj dte blev fel!



hur är de med dig då =)



// Emmsna

Madeleine

Diss !

Lottisin

Diss!

Malin

Diss...

Anonym

Sorry det blir diss, har dissat vita skor för huvud taget sedan tonåren. Haha gjorde till och med slut med en kille på den tiden just för att han envisades med att ha vita skor, hemskt men näeeeee jag kan inte med vita pjucks bara.

Niklas Eriksson

De var ju oerhört läckra. Så jag ger dem tummen upp helt klart. Sen om det är "praktiskt" med vita skor är ju mer osäkert, men snygga var dom.



/Mvh Niklas

Anna

Nääeee... Jag gillar det inte... Diss!

Louise Butler

jag skulle aldrig köpe såna dyra skor, plus att de inte var snygga =/ så diss !

Nathalie

Diss! Jag tycker verkligen att vita stövlar är jättefult ;)

Jenny

Jag tycker att vita stövlar kan se riktigt bra ut. Hiss! Gärna lite lägre i seglarmodell som dessa

90888549090646&page=2&freetext=default&action=product" rel="nofollow">http://www.vikingfootwear.com/default.aspx?aid=9071618#product=9091751&category=908837190888549090646&page=2&freetext=default&action=product



Mv.



Jenny

Ellinor

Nej ush vita skor överhuvudtaget, speciellt stövlar känns väldigt opraktiskt och inte så snyggt faktiskt!



Trevlig kväll! :)

Anonym

Diss tycker jag.

Ingen hitt under vinterhalvåret.

Kram

Therese

DISS! Ser tacky ut tycker jag, inte alls min smak.

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.

Ugg Boots

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.