Vinnare Maybelline Mascara och VR Goodiebag!

Phu...
Ingen kan komma och anklaga mig för att fuska när jag utser mina vinnare..det tycker jag ska ni lägga på minnet;)!
Det har tillverkats ca 500 lotter till Maybelline-tävlingen och VR Goodiebagstävlingen och nu är vinnarna utsedda!
Hurrey!

Elliott hade riktigt kul och badade tillslut i lotterna,som ett bollhav ni vet..ungefär;)


Hanne blev den lycklige vinnaren av The Colossal Volume Mascara från Maybelline.

Anna blev framdragen av Elliott som vinnare i Goodiebagtävlingen från VR Blog Award's.

Mejla mig era adresser på :[email protected].

Grattis!♥

31 kommentarer
Milla

sv: jaa riktigt gott :) desamma

Karin

haha det är inte bara triss jag har otur på:p

BK-bloggen - ger igen på alla sura bloggkommentarer där ute

Grattis till vinnaren! :)

marita

vad duktiga ni är.

mia dh

Oj vilket pyssel, söta ni är:) Ha det gott

Andréa

Hej! Vill du ha gratis presentkort från Kicks eller Make Up Store? Om du blir medlem genom denna länk så kan du börja samla poäng, och när du har 400 poäng får du ett presentkort. Du får 50 poäng bara genom att bli medlem just nu, genom denna länk :) Att bli medlem och samla poäng är givetvis gratis, precis som allt annat på sidan. Vad väntar du på!? :) Bli medlem nu - Du hjälper förstås mig att samla poäng också genom att jag värvar dig ;) Så jag vore väldigt tacksam för det!

Här är länken: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871

Ha en härlig helg nu //Andréa

Petrich

grattis till dem :D

Jonna

haha, det såg ju inte lite jobbigt ut.

Att ha det gott

GRATTIS till dem

ANGELICA

Sv: Det samma du! :] Puss

Ema

Åh, Elliott är världens finaste namn!

Wysteriia

Fan nu får han snart se till o dra mitt namn! ;)

Hanne

Åhhh takk takk til deg og til Elliott som fant min lapp:) Ska sende deg adressen min med en gang! Håper du har en fin kveld:)

Karianne M

For en morsom måte å trekke vinner på :)

Lottisin

oj vilket jobb med alla lappar... :) grattis till vinnarna! :)

delinda

hoppas du haft en nice lö gumman!nattinatt kramar

Tess

Haha, nej, det ser rättvist ut! Vilken söt liten Elliot du har!

Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/peppa-er-sjalva.html#comment



HAHAHahahahahahahHAH

Lisa

Gud, va ambitiöst. :)

Fredrik *Frisören

Trevligt

Frida

jag fotar med Canon eos 450D, jag har inga problem med den :)

Helt gratis!

Vill du också få ett presentkort på h&m eller gina tricot HELT gratis? :)

Enkelt bli medlem bara



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=652

Rebecka

Har du haft en bra helg Hannah? :)

Fru Evelina

hihi vilken tur att du har lite medhjälp =)



kram

Carita

Hihi åh, imponerande alltså :) Trodde aldrig att någon skulle orka räkna sina lotter sådär! ^^ Kul med tävlingarna förresten. Kram. :*

Sessan



Men herregud människa, varför kör du inte lotteri via datorn istället!!! Nåja, det är väl ett kvällsnöje det där också!



:-P

HannahSthlm

Sessan: Ha ha.nej..nöje vore fel att kalla det..men det går;) Alltså..att först nummrera alla deltagare som verkligen är med i tävlingen,alltså..inte postat dubbelt eller bara skrivit typ "hej..vill du ha gratis godis"...skulle nog nästan ta lika lång tid som detta..typ:)! Ha en fin dag nu!

Nettan

Ohh vilket jobb och skriva alla namn på lappar osv. styrka till er.

Jag hade en toppen kväll ute, lite halv slö idag!!



Grattis till er som vann!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Rebecca ♥

Oj, såg nu att tävlingen var avslutad ;)

anna

Tjohoooooo!

Tack Elliott! Du är en mästare på att dra lotter!

emelie

grattis till vinnarna :D