Vinnare Essie Nail Corrector Pen & Mavala Rose!




Phu!
Det är nästan som ett litet företag det här att hålla reda på alla deltagare och tävlingar,men jag och Elliott fixar det ganska galant.
Ikväll hade vi dock slut på block så vi fick ta till kuvert i vår tillverkning av lotter,men det funkade det med.
HOPE och Herman-tävlingen blir ett projekt för morgondagen,då kommer dessa vinnare att presenteras framåt kvällen.

Grattis till Your Dream Closet som blev den lyckliga vinnaren av Essie Nail Corrector Pen
Grattis till Carola  L som vann Mavala minlack i nyansen Rose

(Mavala Rose är ett rosabandet-lack ,så passa på att köpa ni andra, säljs bla på accessora och Kicks!)

OBS!
Jag efterlyser även Isabella.l som får mejla mig igen angående ros-örhängena, se till att majladressen blir precis rätt,har inte tyvärr fått din adress, den måste ha hamnat fel! Försök en gång till!

Mejlen som gäller för alla vinnare är:[email protected]
Sänd över era adresser så kommer vinsterna inom en snar framtid på posten!♥

13 kommentarer
Anonym

hej! vill du ha en ny blogg-desgin? gå då in på min blogg & följ instruktionerna så gör jag en bloggdesign till dig efter dina önskemål helt gratis! :)

Angel

grattis

Angelica Norman

Verkligen ett stort grattis=) Sötunge också

Camilla

Så søt unge :)

Nina

Hade tänkt att köpa ett sånt lack snart! Så fin färg.



Ha en härlig dag! Kramis.

Carola L

Oj, vad roligt!



Mjke

GOd morgon! =)

Hoppas du får en fin dag!

Felice - FASHION IS HOT OR NOT

Hej, vilken fin blogg du hade:)

kolla in min.



WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE



Xoxo/F

Anna

Jag har köpt det där lacket :) Superfint. Tack för kommentaren förresten :) Ha en fin dag du med! Kramar /Anna

isabella.l

har skickat min adress,hoppas det går fram nu.

Li

Vilken sötnos Elliott är:)!



Kram

Sessan



Hm, jag beundrar dig som klipper, skriver och viker så söta små lappar. Om du vill lotta med mindre besvär kan jag tipsa om att köra lotteri via datorn, det går väl att slumpa fram vinnare t.ex. med hjälp av excel?

HannahSthlm

Sessan: Japp..jag kan ju inte hålla på såhär i varje tävling..ha ha..men det är lite roligt när Elliott får dra etc,tycker han själv iaf:)!