Var vill du resa?



Merlin Beach Resort, Tri Tang Beach, Thailand.
Bilder lånade från Fritidsresor.


Någon som minns att jag skrev för några veckor sedan att jag skulle åka till Kap Verde?
Well..det blir inget av med det. Det blir Tri Tang Beach i Thailand istället!
Hotellet vi ska bo på heter Merlin Beach Resort och ni kan se bilder ovan.
Femstjärningt...mmm...behöver jag egentligen säga mer än att jag längtar till slutet av November just nu? ;)
Åka tuk-tuk,lata sig vid poolen, äta lunch på stranden och mysiga middagar med paraplydrinkar i solnedgången!

Var reser DU helst just nu?

59 kommentarer
Vanessa

Just nu vill jag hemskt gärna till ett varmt ställe... Mexico ? :)

Maja

Jag vet facktiskt inte! Jag skulle nästan kunna resan vart i världen som hälst ;)

Author Unknown

fiina bilder :D

Hanna

Vill du bli veckans blogg? Jag väljer ut en vinnare runt klockan nio ikväll. Lycka till :)

Lisa

Jag åker till Thailand på jullovet! :D

anna

åh härligt! thailand är ju underbart :)



jag vill till NY!

Dress Like a Princess

Detsamma gumman :)

Åh thailand, gud vad skönt

Pernilla

åh nice. vill också åka till thailand!

› K a т т a

Tack :)

Bahamas hade varit superskoj att åka till.

Annars har jag en förkärlek till Italien ^^

Sofia K

Ååh, jag skulle inte tacka nej till den resan! Just nu reser jag helt klart vart som helst, bara det är sol och varmt!

Nico

Jag har frågestund i min blogg.



vore roligt om du skrev en fråga till lilla mig!



KRAM!

Brunetten Sanna E

får jag följa med? :p

MOA

var som helst i världen, var som helst.. fast om jag fick välja, bahamas, new york eller californien. yesplease. florida funkar också. caribien. mh.

Sassy

Herre gud vad härligt!

Hm, just nu skulle jag vilja åka vart som helst, bara det är sol och varmt där...

kram

My

sv; haha jo! men hans röst är skön på något vis.

mickaela

sv: tack så mkt, det kan behövas! =)

Jag skulle nog helst vilja åka till typ grekland eller italien just nu! Något varmt land i alla fall :D

Karin

någonstans där det är sol och varmt!

Sara

Tack! :D Jag vill åka til Thailand, :D

Johanna

Det blir fint när det är färdigt ;P

Emelie

Gärna till thailand. Jag har varit där typ 7 gånger.. Men jag tröttnar aldrig! :)

Mandy

Tack det samma sötis ;)



många varma kramar

Mariah N

Sv!,ja den varieras efter humör.Gillar Kreta.

Julia

Tack:D åå jag vill resa till thailand!:D var där för två år sen, hur fint som helst!=) sen är det ju billigt också!

mini

thailand såklart! vårat paradis, jag och villiam åker dit om en vecka! ha en skön söndagkväll, kram! mini

Jennie

Var som helst i världen skulle vara skönt just nu, komma bort från plugg och höstrusk ett tag!

ssstina

läste dina tips försent :(men tack ändå:) men va på sture companiet iaf, men va nog inte riktigt vår grej :P haft en bra helg?

J

sv: jaså?

Erika

Så underbart att resa bort!



Jag vill också helst åka till thailand. Det verkar så härligt där =)

J O N N A

hehe, godkväll ;P

tova

Sv: Godmorgon :P



Åå vad mysigt och skönt!! :D

Anette

Nånstans där det är varmt! Thailand skulle inte vara fel, har aldrig varit där...

Vi funderade på att åka till USA i vinter, men nu är det ju så rackarns dyrt mot för några månader sen!

mb'

fin blogg :) kram

delinda

åååh vad härligt gumman =) underbart! jag åker gärna tillbaka till Kalifornien, eller Hawaii =)

Jag och fotbollsspelarn

Åh va underbart! Hoppas verkligen att vi också kommer iväg till thai snart. Det är nu man behöver den tropiska värmen.

Hanne

Det så fantastisk ut:) Jeg sitter her og planlegger bryllupsreise, det er ganske då spennende:) Om jeg skulle reist nå så er Thailand, California og Bora Bora bra alternativer...

Petra

Tråkigt nog vill jag helst till Prag eller London!

Li

Thailand låter underbart:)! Skulle vilja åka på en kombinationsvecka till USA. Först tre dagar i New York med sevärdheter, shopping mm och sedan en vecka i Florida, med en endagskryssning till Bahamas:).



Ha en bra kväll!



Kram

Gabi

Jag reser helst till Or, Usa. Till vänner & familj.

Annars så låter det rätt så trevligt med sol & värme.





Rebecka

Vad härligt :)

New York åker jag helst till nu.

Marika

Det skulle nog med bli Thailand =) Eller mauritius eller maldiverna =)



Passa på att kolla in mitt senaste inlägg där du kan sponsra Rosabandet utan kostnad. !



Ha en bra kväll.

Karin

Ååh vad härligt det där såg ut! Jag skulle göra vad som helst för att få åka utomlands, eller bara nånstans just nu! :) Hoppas du får en mycket trevlig resa till Thailand! :)

Jessica

Åh den resan är du värd. Blir ju så avis. Är så sugen att resa så även en weekend i Spanien hade passat!

Marie

kan tänkt mig din resa :) sol och bad skulle sitta fint nu!

Carolina

Hehe hela dagen var helt underbar igår :) men vad roligt att höra att bilderna såg mysiga ut :) åååå vad avundsjuk man blir när man får höra att du ska utomlands.. det har jag velat länge men plånboken säger nej.. :S Men jag satsar definitivt på en resa först nästa höst... :) Länge jag vet .. :S

La Coccinelle

Jag reser helst till släkten i Frankrike, men till våren blir det Australien!

Denise

Tack :) Jag reser helst till miami just nu =) Du då? Thailand? :)

Sanna

Jag skulle väldigt gärna resa till Hawaii eller Västindien :)

M i m m i s | D e s i g n

Jag ska till Thailand om 2,5 veckor :D Phuket!

Linda

Åh, härligt de låter. Jag skulle vilja åka tillbaka till Afrika, där var de himmelskt.

bella

australien hade ju inte varit fel :D

Anonymtpar

Nej vi satsade på att ha en riktigt ful kväll.

2anewlife

Det är ett underbart hotell! Jag och Joakim bodde där när vi gifte oss i Thailand.

Nina

Vad härligt! skulle gärna åka till N.Y nu =)

stina

hur länge blir du i thailand?

Zarah

jag vill resa tillbaka till Thailand! älskar det landet :)

Sandra

Om du ska till Thailand så passa på att besöka butiken Oriental Princess...de säljer naturliga skönhetsprodukter för priser som anses rätt dyrt i Thailand, men för en svensk är det rena fynden... underbara ansiktsvatten, fuktighetskrämer och håroljor... =) Kramar.

Johanna

Hawaii vill jag gärna åka till nu!

queenpeach

jag bor ju i Thailand så mitt drömresmål just nu är nog Japan eller Nya Zeeland.

Ellinor

Åh vad härligt. Jag åker gärna till LA nu där min pojkvän är!