Viktigt inlägg om Bloggkraft +Riga eller Rose?



Som ni vet ligger Barncancerfonden och deras arbete mig varmt om hjärtat.
Historien om Madde och hennes kamp mot cancern har berört oss alla, och det finns "många Madde" kvar som behöver vår hjälp för att överleva!
Jag utmanade er här om dagen att göra något och nu har peter pc carlsson som startade insamlingen "Den Jävla Idioten" (som Madde kallade sin cancer)utmanat mig och er  !

Som ni vet är jag med i flera insamlingar och det tycker jag ni också ska vara.
Det är enkelt,ett knapptryck med din mobil, några tior kan nästan alla ge bort  utan att hushålls-budgeten går under.
"Den Jävla Idioten" har som mål att få ihop 100 000 till december och det ska gå!
Det kommer gå om vi hjälps åt!

Jag postar peter pc carlsson's utmaning på en länk här under så kan ni läsa själva.
Det är en utmaning som går ut på att vi i bloggvärlden har en enorm kraft om vi samarbetar!
Läs den och fortsätt gärna sprida den på era bloggar!
Du kopierar hela texten och lägger på din blogg samt skickar den vidare till minst två stycken.

Här är Bloggkraft utmaningen



Barncancerfonden är inte det enda som ligger mig varmt om hjärtat utan Rosa bandet-kampanjen berör självklart den med.
1 av 9 kvinnor drabbas av bröstcancer och pengar till forskning behövs!
Mavala ger under Oktober 4 kr per sålt minilack i kulörerna Riga,Wichita och Rose till Rosa Bandet.
Du hittar lacken bla. på Accessora och de kostar 39 kr/ styck'


Nästa vecka tänkte jag lotta ut ett "viktigt-lack"till er läsare.
Riga är det första lacket och Rose är det tredje lacket (med skimmer) på bilden ovan.

Skulle du helst vilja vinna Riga eller Rose?
18 kommentarer
Sara

nej det blev inga bullar. Istället var jag å såg snyggingar på ladies night=)

Cecilia Julin

Svar: Ja :) vore underbart att flytta till ett helt nytt land. hehe!

peter pc carlsson

Härligt tack, det finns kraft i bloggvärlden.

anna

Bra att du fortsätter uppmana läsarna!!



Rose hade jag valt, kram!

Rebecka

Rose.



GUD vad fint av dig Hannah. Du är en så omtänksam och generös person :) Jag har redan köpt rosa bandet och kommer absolut köpa någon av de här produkterna från olika märken/företag som säljs nu där en del av det går till Cancerfonden till förmån för Rosa bandet.

Carolina och Charlotte

Hej!



Besök gärna vår blogg, Rosa Bandet-bloggen, där vi bloggar om och samlar in pengar till Rosa Bandet till minne av Carolinas mamma som gick bort i bröstcancer för tre år sedan. I bloggen kan ni läsa hennes berättelse, vad man kan göra för att bidra och massa annat om Rosa Bandet!

Karin

bra inlägg!

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

viktigt att ta upp sådant här :)

Pernilla

riga hade jag valt!

Linda

Det tredje lacket hade suttit fint rose=)

Stephanie Ampel

detsamma =)

Lisa

grymt snygga nackelack=)

Ellinor

Rose hade jag valt! Jag stödjer ALLA cancerfonder, inte bara rosa bandet, vill poängtera att det är viktigt! Lite kuriosa: Sverige är bäst i hela världen på att bota bröstcancer!

/en som jobbar på en cancermottagning

Benita

Rose hade jag valt =)

REBECCA

Jag hade valt Riga, super fint!

Eva

Hej - dett är så bra och jätteviktigt. Jag bloggar också om Rosabandet på min Pärlblogg! Nagellacket Rose är jättefint - ska se om jag hittar det i butiken -4:-/lack till välgörande är ju inte mycket..men många bäckar små // Kram på er!

Isabella

Jättebra inlägg!!! Hoppas de lyckas!

(jag hade valt rose)

TAKE CARE

Hang

Rose :)

Bra tanke hörrö!