Kate Moss for TopShop! Christmas Collection 08!


Pixel Kate Face Tee och skymt av Triangle Rock Dress

Ingen har väl undgått att Kate Moss nya Christmas Collection 08  för TopShop släpptes idag?
Finns i samtliga TopShop-butiker.
Limited Edition av kollektionen finnas endast i utvalda butiker samt på nätet.
Godbitarna har hämtat inspiration från 60 och 70-talet med stilikoner som Blondie och Britt Ekland .
Allt är inte imponerande men här ser du mina favoriter!



Love T-shirt samt Tiger Dress

Beaded 1920's Dress och 1920's Style Beaded Cam  (Båda från Limited Edition)


Vilket av plaggen ovan gillar du bäst?

Vad tycker du om Kate Moss julkollektion för TopShop?!
Har du shoppat något? Berätta!
42 kommentarer
Liuza

första tshirten va ju bara snyggast :)

Sandra

Hej!

ja undrar om du har dina barn på Lundens förskola... ? annars är du väldigt lik en mamma där...

Jätte fin blogg förövrigt!

Anja

Hm, jag har en klänning och ett linne från Kate Moss kollektion.. Men även fast hon har en så snygg klädstil kan jag tyvärr inte säga att kollektionen är mycket att hurra för. Men jag vill tycka det.

Victoria :)

Fina linnen :)

Li

Bra tips:)! Ska gå in där och kolla nu. Gillar klänning och linne i 1920 tals stil, de var speciella och vackra!



Ha en bra kväll!



Kram

Julia

dom två sista älskar jag!

Tina

Tycker nästan att kate-hysterin borde lagt sig vid det här laget. Men icke=)

Nergårds-Emma

Jag hade missat det :-) Måste kika nu, gillar speciellt 20-talskläderna!

Liene

Vill ha sån där T-shirt, så snyggt när hon är på den!:D



Hoppas att du får en bra kväll.

Spiderchick

snygg tisha på kate!

Fridas fashion & style

Jag tycker att det fanns en hel del fint denna gången! :) Linnena ovan är riktigt fina!!

LOVISA

nice!

anna

tack för tipset skall gå in och kolla!

Tröjklänningen var ju snygg!

jenny

allt du visade där verkade fint faktiskt :)

emelie

Du har blivit utmanad på min blogg :)

Ha det gott <3

Emelie

Jag tycker Kate Moss är en superduktig modell :) skulle bara säga det

Anonym

Den svarta klänningen längst ner är jättefin!

Synd att inte topshop finns här (eller bra för plånboken ;)

Erika

Den svarta klänningen längst ner är jättefin!

Synd att inte topshop finns här (eller bra för plånboken ;)

Andrea

sv: Det är alltid trevligt :)

Nina

dom plaggen högst upp föll jag mest för.. speciellt t-shirten- supersnygg!

Sofia K

Wow! Ser riktigt bra ut det där :) Gillar svarta klänningen nere till vänster!

Frida

Jag gillar nog t-shirten med ansiktet på, och love t-shirten bäst :)

xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna också på bloggkoll.se.

Emma

sv: Jo, den e bra :P

micaelaespinoza

tack , du också

åh älskar kate moss :)

Louise

Tack gumman! :)

Julia

Eller hur, en av de bästa baden helt enkelt.

Dansar även där ;)

Anna

Shit vad snygga kläder! Gillade alltihop :D



Kolla gärna in min blogg alla :D Skriver om min vardag som innehåller kompisar, mode, shopping och fester! Och en massa musik såklart! :) En vanlig 16-årings liv!

aannapannas.blogg.se

SANIBO

mendu, nicenice =)

inget föll mig dock i smaken ovan,

loisew

men lyllos på dig då. :)

Elin

lite svårflörtad då det gäller kates kläder, allt ser ju superfint ut på henne, men på mej. vetefasen.

fast man vet ju aldrig om man "råkar" ramla in på topshop och tittar :)

trevlig tisdag på dig med!

Angelica L

Ha en fin kväll :D

Kram

zara

ja vår semester har varit toppen. Hopppas er oxå blir det!?

Petra

Älskar leopardtröjan!

Anonym

wow ! Toppen och klänningen var verkligen snygga. Dom hade stil på 20 talet !

Ebba

Jag måste faktiskt säga att jag tycker den här kollektionen verkar ganska lovande. Har inte vait på imponerad av hennes kollektioner tidigare.

Kram!<3

CityGirl

Jag ska nog vara glad att jag inte har pengar för jag hade just nu blivit pank. Jag älskar TopShops samarbete med Moss.

mia

jag älskar hennes frisyr!!!!!

Jag och fotbollsspelarn

Åh jag kan bara säga att Moss är GRYMT snygg!

Mia

O, det skulle du säkert klara. Man klarar mer än vad man tror! :)



Jag tycker om koftan med ett hjärta i hörnet, den kan jag tänka mig att köpa från kollektionen. Själv då?



Kram Mia

Solli

jag gillar triangle rock dress bäst!