Tävling! Vinn Essie Nail Corrector Pen!


Du kan tävla om:
Essie Nail Corrector Pen 125 kr på bla. Blush
Mavala Minilack i nyansen Rose ( Rosa Bandet lack) värde 39 kr på bla. Accessora

Hmm.....visste att jag glömt något!

Kom ju på nu ,mitt i Tapas evening ,att jag inte publicerat "dagens tävlingsinlägg",
det måste jag ju självklart göra!

Nu är det fritt fram för er som vill tävla om Essie Nail Corrector Pen och bonusvinsten ,minilacket Rose,från Mavala .

Finns det några med kämparglöden kvar...?! :)


Bara att skriva under detta inlägg om du deltar..ni vet säkert hur det går till vid det här laget,right?

Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
EN kommentar per person och tävlingsinlägg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress
Tävlingen avslutas fredag den 17/10 kl 23.59

Lycka till!♥

46 kommentarer
Lojs

Jag har kämpaglöd så det räcker och blir över! Kommer fortsätta att terra dig i alla tävlingsinlägg! ^^

fortfarande med! :D

Malin Vu

Jag är medmedmedmemdemedmememdm och hoppas på att vinna mohaha ;D jag kommer också "terra" dig (aa)



Ha de finast :*

EMMA

Jag är fortfarande med :D

nadja

jag är med och tävlar =)=)=)

Lina

klart jag fortsätter att kämpa mig mot seger :D

karin

svar: åååh det låter ju inte heller illa!:) bayswatern har jag suktat efter i ett år och igår (två dagar innan min födelsedag) kom den. GISSA om jag blev överlycklig!! :D

Li

Jag är gärna med och tävlar! Tapas kväll låter super mysigt:)!



Kram

Carro

Vill gärna vara med! ♥

sara

jag tävlar vidare!

Juicy

Jag är med

Nina

Hi Hi är med å tävlar! =)

Petra

"Nail corrector" lät kanonbra, det skulle mina stackars sönderbitna naglar behöva...

Carola L

Jag är med

Gabi

Jodå, jag är med den här gången också!

Himeko

Fortfarande med. ^_^

Angel

Jag är med i love pink,dessutom fyller jag år denna rosa månad.

Marie

Jag vill vinna! :)

Linda

I´m still in the game=)

puss

Sussi

Dessa skulle vara kanon att vinna! Hoppas :)

fia

jag är med idag med och hoppas på turen så klart .

mini

lovely, jag är med! mini

marita

ger inte upp..

Hanne

Jeg er med:)

bella.l

vill fortfarande vinna..

Cecilia

Fortfarande med!

Miscela

I'm in =)

Tiara

Tävlar vidare om Essie Nail

Corrector Pen.



Ha en bra dag!

janne

jag är med i gen.

Lene-Therese

Jag vill vara med ! :D fortfarande :)

Rebeccah

jag är med :)

Rebeccah

jag är med :)

REBECCA

Jag är med :) wihuuu ^^,

Karin

Jag är med idag med :)

Carolina och Charlotte

Hej!



Besök gärna vår blogg, Rosa Bandet-bloggen, där vi bloggar om och samlar in pengar till Rosa bandet till minne av Carolinas mamma som gick bort i bröstcancer för tre år sedan. I bloggen kan du läsa hennes berättelse, hur man kan bidra och mycket annat om Rosa Bandet.

Therese

vill vinna =)

Tina

Jag är också med!

Petra

Även jag vill ha snygga naglar!

Fia

Hoppas på tur och snygga naglar!

Lene

Klart jag fortsätter vara med och tävla:)

Jessica

Åh jag vill vara med :)

AmandaM

Hahah, jag är med och tävlar !! :)

SMI

här med!

SMI

Jag med.

Ninni

Jag är med nu! :-)

Hanna S

Jag är med och tävlar!

Emma

Har du provat Essies lacker? vad tyckte du? : )



EC