Autumn it is!

Vilken höstdag det har varit idag.
Hur kallt som helst i luften och löven är verkligen överallt.
Killarna hade långkalonger under shortsen när de spelade,och det förstår man ju!
Kanske den enda gången jag sett William i leggings och knästrumpor? Ha ha!
Fotbollscupen gick bra och den fortsätter klockan 7 imorgon....på morgonen....lovely!
Elliott tappade en tand när han skulle äta korv så i natt kanske tandfen dyker upp igen ,ska kika så jag har några tiokronor hemma....

Passade på att ta lite höstbilder med nya kameran .
Själv ser jag ut som ett muffolonfår mufflonfår idag och längtar tills mina ugg's anländer!

Vilken bild gillar du bäst?



 


Önskar er en mysig Lördagkväll!
Några roliga planer?
Själv ska jag hoppa i Juicy Couture-uniformen ,ta en alvedon och tända lite ljus!♥

35 kommentarer
Dress Like a Princess

Ååh finfina bilder :)

förän imorn ja, hehe de låter bra

ilhana

den mittersta! ursöt!

Nettan

Detsamma :) Min lördag ser ut att bli lugn, drack lite mycket cider och vin igår ;)

sheima - modemix.blogg.se

tack detsamma :d

Liene

sv: Jag ska iaf försöka hålal emot om det går. Krya på dig!



Oh, du var ju riktigt söt på den bilden! Därför gillar jag den mest och sen den längst ner i vänster. Hehe, tur att man slipper tappa tänder nu när man är stor nog.

Liene

Förresten, ikväll kommer jag käka apelsin och kolla på lilla melodi festivalen:)

Stilist

svar: oh ja, de hade ordnat "kvinnosläktet möter filip och fredrik med flera" stor succé.

Rebecca

Hej! Svara gärna på "Dagen fråga i min blogg", "Vänskap eller kärlek?".

Det är en fråga som alla kommer att ställa sig själva nån gång i livet. Det skulle vara kul om du svarade på den.

Ha en bra kväll! <3

Petra

Haha, vad är ett muffolonfår? =)

Anonym

mysiga bilder :D

mia dh

Underbara bilder allihopa, kan inte välja någon, ha det toppen.

Och ikväll är vi trötta efter shoppingrunda i Täby, ha en fin kväll:)

Maria

ah harliga! speciellt den langst ner till vanster :)

Fanny

sv: Haha, härligt :D Själv har jag inte ätit en enda bulle idag faktiskt!

De vita stövlarna på inlägget innan gillade jag faktiskt inte alls. Men det finns modeller som är snygga. :) Vad tycker du själv?

Emma "Miss Perfect"

okej hoppas hostan försvinner då :)

// Emmsan

Anonym

yes! Haft en bra lördag? :)

mini

tända ljus var det här också, film på tv och massa godis. lillen min han somnade här brevid mig på soffan för länge sen så jag har haft det väldigt tyst och soft här ikväll. trevlig lördagkväll till dig, kram! mini

Louise

Jaha okej! Tack!

:D

peter pc carlsson

jag gillade verkligen flera av bilderna men högra bilden i översta raden blir min vinnare :-)

Jackeline perez

sv. tack!



alla bilder var ju jätte söta. ha en trevlig kväll , kram!

Mariah N

Tack detsamma!,Gillar alla bilderna!

Anna

Svar: Ja jag hoppas också på en bra söndag! Hoppas du också får det :) Åh jag är så sugen på att köpa hem ett par riktiga UGGs. Du får blogga om dom sen & säga hur dom är. :)

Solina

tack detsamma =)

aziza

den 5:e bilden :)

fin blogg :D

MOA

aouh, underbara bilder! vilken systemkamera blev det sen, en canon va? :) 450d eller 1000d? :)

Rebecka

Vad sööööt Elliott är på bilden där han visar tänderna och William passar ju i knästrumpor och "leggings" ;)

Idag har jag varit i stan och självklart ätit en kanelbulle på kanelbullens dag som du skrev om i ett tidigare inlägg :) Nu på kvällen har jag legat i sängen med mysbyxor och tjockt täcke och läst massa magasin :) eftersom jag frusit hela dagen.

Förresten, du är jättesöt på bilden i mitten :) syns inte att du är sjuk. Kram!

Anonym

Ha en trevlig söndag och lycka till på fotbollscupen :-D

Sofia K

Godmorgon :) Bild nummer fyra på översta raden var riktigt mysig :)

Jonna

härliga bilder:)

Angelica's plaza

Sv: ja visst är dom sjukt bra =)

Linda

Sv:Japp nu måste du ju bara länka hihi,när du fått den av så många,I´ll be waiting=)

JOSEFINE

godmorgon :D

Hanne

Min favoritt er nok Elliott med rød lue, superfint!

Sassy

Vilka fina bilder!

Du och dina pojkar är så söta!

kram

Cassandra

Härliga höstbilder! :)

Dilek Isabelle

bilden på dig! snyggt hår :)