Ugg Upside Shadow Grey? Hiss eller Diss?


Ugg Australia,Ugg Upside Shadow Grey. Ca 3900 kr på Mytheresa.

Jag är kär i mina nya Ugg Austalia Classic Short ,så himla sköna och varma!
Det är roligt att Ugg Australia lavinartat utökat sitt sortiment med nya varianter av "den klassiska Ugg-stövlen" och även andra sko-modeller.
Här ovan ser ni en modell som heter Ugg Australia ,Ugg Upside Shadow Grey.

Jag tycker den är supersöt, riktigt snyggt med den mörkgrå sulan till också.
Dessa skulle gärna få ingå i min "sko-garderob" vintern 2008/09.

Vad säger du om Ugg Upside Shadow Grey?
Hiss eller Diss?
12 kommentarer
Marie

Jag skulle lätt kunna tänka mig ett par sådana :)

Hur är det med dig idag då, helt slut att lottdragningen :)

HannahSthlm

Marie: ha ha..jodå..det är fint tack..men lottdragningen tog lite på krafterna igår;)!

jenny

Hiss ;)

Malin

jag hissar :D

Hanne

Superfine, de så varme og gode ut:)

Karin

hiss!

delinda

riktigt söta =) ha en fin dag

Carro

sv: Tack detsamma! :)



Snygga Uggs!

Angelica Norman

Fakstiskt ganska snygga!

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

uggs har aldrig varit något för mig så måste tyvärr dissa

SARA

Helt klart en superhiss! Jättesöta! :)

Nergårds-Emma

Hiss, jag gillar grått. Dom ser så mysiga ut. Väldigt snygga!