Ugg-fever!


"Ugg" från H&M Young, 149 kr ( bruna finns i storlek upp till 38/39)

Det dyker upp många "kopior" på Ugg Australia nu.
Jag är verkligen superglad att jag slog till på "originalet" även om de kostade en del och väntar ivrigt på leveransen från Asos!
Funderar dock på att köpa dessa "H&M Ugg" i brunt till Elliott.
Jaaa..jag vet att det är en rosett på dem,men den tänkte jag försöka ta bort och så kan man vika ner kanten!
De kostar bara 149 kr så jag tror jag ska pröva iallafall.....
Skulle vara ur-cute på honom till svarta jeans:-)!

Använder du Ugg's i höst och vinter?
40 kommentarer
mia dh

Funderar på att slå till på ett par denna vinter, ha det gott.

Ulrica

Jag tycker det känns meningslöst med så varma skor när det ändå inte blir någon "riktig" vinter i Sthlm. Hade jag bott kvar i norr så hade jag nog tänkt över en investering.

HannahSthlm

mia dh: Ja gör det,tror inte du kommer ångra dig:-)!



Ulrica: Jaaa..men jag fryser redan så för mig är det nog en super-bra investering,jag är typ allergisk mot kyla;)!

Att ha det gott

Min dotter önskar sig ett par MYCKET men det går ju inte nu pga min försäkringskassa

Lia

de är söta :D haha

Dress Like a Princess

ja eller hur :) ååh de är så söta

Jonna

de är så cuuute:)

Maya Gunnarsson

jaha men de lät ju jättebra att den på MIST också verkade bra och att man lär sig något bra :)

åh uggs, vill också ha. såå söta

Alexandra

Supersöta! Ja jag kommer använda min :)

sanna

super söta

yasmine

tack så mkt ja visst är den go, men inte min tyvärr hade den bara på en plåtning men har en liknande skönt när det e kallt ute.

kram på dig

Cassandra

Detsamma :) Dessa är jättesöta, har ett par beiga från H&M nämnligen. Men de är urstora i storleken, så du tänker på det vid beställning :)



kram

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

nej, gillar inte riktigt uggs faktiskt

Nina

ja så gulligt. :D måste hitta nån söt present nu.

men jag är lite inne på helo kitty från hm..

så himlans sött. :D

Jessi

De är söta :D





Kram

Benita

Svar: Absolut är det viktigt med Rosa bandet. :-) Ha en fantastisk dag!

hannah

Nej det gör jag inte för det är pissfult, men däremot blir jag inte förvånar om jag köper mig ett par eftersom de är bra mot kylan.. Men riktigt fula är dom!

Petra

jag väntar på min kopia från ellos! :P tyckte dom var fina! hade jag haft råd hade jag köpt äkta vara!

Sofia K

Hihi, då kanske det är dags att göra sig en repa förbi H&M's barnavdelning då :P

Dilek Isabelle

Japp mina kommer om 3 v typ :) segt men kan manha de där från hm utomhus?! ser mer som hemmamys uggs haha

miia

jag har dom där i brunt, skit sköna. :D

HannahSthlm

Dilek Isabelle: Hi hi..jag tyckte också de såg ut som mina Friis & Co-tofflor ungefär först, de har man ju inne..men de där från H&M är faktiskt uteskor:-)!



miia: Va bra! Då får vi hoppas Elliott gillar sina också sen..ha ha..om det går att göra dem lite killigare vill säga..annars får jag returnera;)!

Nathalie

nej, det kommer jag inte.. har vääldigt svårt för uggs ;)

Daniel

Oj rosa skor!



Jag niger så fint för grattisarna!



Tänkte beställa resa till Playa del Ingles med Tryggves Resor, vill du följa med?



HannahSthlm

Daniel: Japp..boka en biljett till mig också;)!

j

jaa verkligen!:)

emelie

uggs är så mysigt :) min lillasyster har rosa uggs (som mig) haha

malinm

Använder faktiskt inte Uggs, alla andra gör ju det =/

L8

Ungefär lika snyggt som foppa-tofflor... Men som inne-tofflor skulle jag kunna tänka mig det. Ute bland folk? No way in hell!

Men det är bara min åsikt... :P

Anonym

Söta skor :) speciellt de rosa :)

MOA

jag har ett par äkta australia jag beställde från victorias secret, chestnut i classic short. jag säger bara - årets köp, och bästa skoköpet någonsin. jag ÄLSKAR dom, tänker aldrig köpa ett par fejkuggs (jo, inomhustofflor isf) igen. :)

J O H A N N A

UGGsen är så sköna !

O L G A

Jag ska nog ta och köpa ett par UGGs nu till vintern, de jag hade förra vintern gick sönder :(



Kolla på Ellos, de har UGG-varianter de med så slipper du gorma med att ta bort rosetten ;)

emma

så snygga :)

Hanne

Jeg elsker mine UGG's og skal definitivt bruke de masse i høst og vinter:)

Hanna

Mysiga. och faktiskt hut billiga som helst, kanske ska införskaffa mig såna då ;) :D

Jag och fotbollsspelarn

Såna beiga har jag, dom är superba, varma och underbart sköna :)

leopardia

vilket fusk att inte de rosa fanns i större storlekar :( hehe...

Anonym

Jag kommer nog ha ett par i vinter när jag åker till Sälen :)

lie

KLART! Uggs e ju super duper mys, har 3par i olika färger. Fast ena paret är från förr förra året så dom e ju inte längre vattentäta. Glömde att impregnera dom. Men nu har jag lärt mig den läxan=)

Fin blogg du har.

hade gött!

//Lie