Ugg Australia och The Dress...

Gosh!Vad allt verkar dimpa ner på samma gång då!
Hade verkligen fått massor av avier igår och senare i eftermiddag ska jag hämta ut en hel paket-skörd!
Ugg'sen från Asos  har kommit och så ett kul paket från eleven.
Beställningen från GoJane har också anlänt,undrar om jag slipper tullen?!


I Asos-paketet finns även en klänning som jag planerat att ha på Blog Award's.
Är smått nervös för att den inte passar....
Vad gör jag då? (letar vidare,förmodligen; )

Aja...Håll tummarna för mig!♥

Slänger in Freeze-tävlingen snart så ni hinner med att tävla idag också,
sista tävlings-inlägget!

Kram
10 kommentarer
elly

Svar: då har vi samma åsikt! :P tack tack, detsamma!

Cilla

Hej! Gå in på min blogg och bli medlem på gratisklader.se, klicka dig vidare genom min länk! Du kan få presentkort på Hm eller Gina Tricot!Det är jättelätt att samla poäng =)!



Mvh Cilla

elisabet

Vad spännande hoppas den passar, jag är tyvärr inte bjuden så jag får väl ordna alternativa blog awards hemma eller något haha.

Jessi

Klart vi håller tummarna :)

Evelina

Jag hoppas att jag vinner :D

mia dh

Å vad spännande, så nyfiken på klänningen å lite avis på dina UGGS. Ha bästa fredagen, vi hörs å ses snart. Kram kram.

Lottisin

åh, har dina uggs kommit nu, undrar var mina är? trodde de skulle komma idag, men kanske på måndag då. :)

Li

Hej!



De svart uggsen kan jag tänka mig en snöig söndag i Stockholm tillsammans med din nya svarta fuskpäls:)!



Kram

Sofia K

Ja, det var verkligen fina färger!

Spännande med klänningen! Passade den?

Rebecka

Oj, har du beställt UGGs?

Nu blir jag riktigt avundsjuk här!! :D



Kramkram!