Tävling! Vinn The Colossal Volume Mascara!



Igår postade jag inget tävlingsinlägg om The Colossal Volume Mascara..om jag miss rätt!
Här kommer iallafall ett nytt inlägg för er som vill maximera era chanser i tävlingen eller inte deltar och vill passa på att vara med!

Du tävlar om The Colossal Volume Mascara från Maybelline.
Mascaran sägs ge långa,fylliga fransar och släpps i butik nu i slutet av Oktober!

För att vara med och tävla lämnar du en kommentar.
Skriv något i stil med"Jag tävlar","jag vill vara med" så jag vet att du deltar.
Det går bra att lämna EN kommentar per person och tävlingsnlägg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress!
ALLA kan vara med,bloggägare lr blogglös!
Tävlingen avslutas fredag den 24/10 kl 23.59.

Lycka till!♥
50 kommentarer
Lojs

Weeii, jag är med! :)



Förresten så är hela kommentarsfältet snett, och menyraden har hamnat under :/ fast det kanske bara är på min data..

HannahSthlm

Lojs: Nej då..jag har lyckats få till det så och har ingen aning om hur det ska komma tillbaka i ursprungligt skick..hmmm:/!

Wysteriia

Vadå får jag tävla i detta inlägg med?! :)

Li

Jag är med!



Ha en bra dag!



Kram

Sofia K

Jag är gärna med!

Carolina

Jag är fortfarande med och tävlar och vill fortfarande vinna ;) hehe

Pamela

Självklart vill man vara med o tävla även idag!

CherryCheek

Jag är fortfarande med! :)

Emma

I'm in :D

ha en trevlig kväll :)

Linda

Jag e med här med!

Hihi inte får du missa Oskyldugt dömd gumman,persbrandt!!!

nadja

jag är med och tävlar =)

Emma Köhler

Jag vill vara med och tävla om mascaran!

Sara

Jag är fortfarande med!

E l i s h

Jag är gärna med och tävlar :)

marita

är med som vanligt...

Moa

Aw jag vill :D

Malin

Jag är med!

Tiara

Vill jättegärna vinna!



Behöver något som kan hjälpa

mina tunna små fransar på

vägen, ha ha.



Kram!

Julia

Jag är med och tävlar :)

emma

fan vad cool, vill absolut testa den så jag är självklart med! :)

Lindas krypin

Jag är med!

sara

Jag är med!! wiiiehoo

hanna

jag är med ofcourse! :).

http://chicstreet.blogg.se

Hanne

Jeg er med:)

Carola L

Jag är med

Ann-Louise

jag är med! :)

anna

Ofcourse är jag med och tävlar :D

Anonym

Jag är med! =)

AmandaM

jag är meedd ::):):)

Jennie

Jag vill fortfarande vara med :) kram!

Vill vinna mascaran:)

Absolut så vill jag vinna mascaran...

nina

är såklart med.. :)

fia

jag är med och tävlar idag med , så klart.

Cecilia

Jag är fortfarande med!

Anonym

Jag hänger på!

anna

jag vill vara med =)

Himeko

Jag är gärna med. ^_^

Sandra

Jag vill tävla =)

Susan

Självklart vill jag vara med och tävla=)

Lotta

Jag är med. Trevlig helg Hannah!

finaste

jag e med =)

sandra

jag är med och tävlar! :D

Lina

Jag behöver en ny mascara :)

Lina

Jag behöver en ny mascara :)

Nanna

Jag är med!

Malin Vu

Jag är med och tävlar igen! skulle verkligen behövas! ^^

Muskelknutten Mari

Ge mig långa fransar tack! :)

Katt

Självklart vill jag vara med! :)

Nettan

Coolt klart jag e med..

Rebecca ♥

Fortfarande med :)