Tävling! Vinn Smått & Gott ur Goodiebag från Paris,Kate & I!


Du kan vinna:
Fnt beigetonat nagellack från MakeUp Store i nyansen Maria.
En Leave-In produkt för håret från Lanza.
Smalt och snyggt guldskärp.


Well....
Nu blev tävlingsinlägget publicerat  lite sent idag men ni som är vakna och vill får gärna deltaga idag också.

EN kommentar per person och tävlings-inlägg är vad som gäller.
Tävlar du i alla eller flera inlägg som rör tävlingen får du fler lotter sedan när vinnaren dras.
Det är inte så att det ger bonus-poäng eller något i den stilen utan det maximerar bara dina chanser att just din lott dras!

Du är med och slåss om ett fint nagellack från MakeUpStore, en leave-in produkt för håret från Lanza samt ett snyggt smal guldbälte.
En lycklig vinnare kammar hem alla produkterna!
Det är ett axplock av fina ting ur min goodiebag jag fick förra veckan på presslunchen för Paris,Kate & I.

Alla kan vara med och tävla,med eller utan blogg.
Du lämnar en kommentar där du skriver tex. "jag är med","jag vill tävla" osv.
Glöm inte namn,mejl eller din bloggadress!

Tävlingen avslutas Tisdag den 28 /10 kl 23.59

Lycka till!♥
92 kommentarer
Cecilia

Fortfarande med!

Carro

Jag vill tävla! :)

marita

är med..

bella.l

vill vinna.

Michaela

Jag vill tävla!

Ilda =)

Jag vill jätte gärna vara med =)

janne

jag är med.

Cicci

Jag är med!

Nanna

Jag vill vara med och tävla!

Sofia

- jag vill vara med och tävla:D

[email protected]

mimisha

jag vill vara med på tävlingen

Karin

"jag är med":)

Martina

Jag är med!

Li

Jag är med och tävlar!



Sov gott!



Kram

SARA

haha va söt, aa jag hoppas verkligen jag orkar ta itu med den jävla listan!! :P

men jaa e fortfarande med! :D

Anonym

Lina

jag är lätt med och tävlar ;)

Carro

jaah vill vara med :)

cammie

Ja, jeg vi være med!

Linda

Tack detsamma

Gabi

Jag vill vara med på den här också!

Elin

Hejsaaan :D



Allt väl med dej?



kan du skriva ett kommentar till mitt blogg :)



Puuus

Daniella

Jaa (: haft en bra dag?

Jag vill vara med och tävla!

Sally

Svar: Tack detsamma ;)!

delinda

hoppas du haft en fin dag gumman! kramar i massor

Sandra

Im in;)

anna

Tack, det var väldigt trevligt! Och absolut, shopping gick inte att undgå.. ;) främst på H&M's trendavdelning, den finns ju inte här uppe!



Just det, jag är absolut med och tävlar :)

Kram

Alina

tack detsamma! :) godnatt!

Nina

Tack så mycket! :)

eleonor

Jag vill vara med:)

Josefine

I'm still in : ) Älskar dina super tävlingar, hihi.

Rebecka

Jag är med igen :)

Wysteriia

I´m in ;)

movemi

jag är med och tävlar..

god natt sötnos

Natta

sv: haha ja eller hur, vilka tingeling örhängen blev det då? eller om du beställt dessa :D

Katja

Ja vill va meee =)



Katja

cat[email protected]

Angelica Norman

Jag vill gärna vara med:)



detzi

im in, let the games begin ! :)



svar: självklart, vi ska nå toppen :D <3

Malin Vu

Jag är med! :D

amanda

är gärna med :)

leopardia

för guldskärpets skull :)

Anonym

Jo men detta är det enda program jag kan lägga upp annonser ifrån.

Är medlem på två till, det ena sög totalt, och det på det andra har jag inte blivit bekräftad än, så jag kan inte lägga upp några annonser därifrån.

Elina

Jo men detta är det enda program jag kan lägga upp annonser ifrån.

Är medlem på två till, det ena sög totalt, och det på det andra har jag inte blivit bekräftad än, så jag kan inte lägga upp några annonser därifrån

Anette

Klart jag är med och tävlar ;)

Pernilla

klart man är med! du har så mkt roliga tävlingar..

Himeko

Jag är med. ^_^

Anna

Jag vill vara med :)

Dress Like a Princess

Godmorgon gumman :) vad ska du hitta på idag?

Hanna

Toodiie, godmorgon :) Hur är läget hos dejdÅ?

Lisa

jag är med och tävlar!

Dress Like a Princess

ja visst är de :) detsamma sötnos!

Emma

Varför inte, jag är med :)

Natta

sv: härligt att du valde i guldfärg :)

Du får visa dem på sen ;)

Mikaela

Jaa visst är den :) har du för planer idag?

AmandaM

jag är med :)

Ann-Louise

jag är med!

nadja

jag är med och tävlar =)=)

Malin

sv: ja men det är sååå sällan man gör det :)

Amanda

oh, jag är gärna med & tävlar (=

lovisa nvs

jag är med!:D

Carola Lind

Jag är med!

Tiara

Håller tummarna på att kanske

jag bär ett beige nagellack i

vinter.



Kram!

Jessica

Jag vill chansa igen :)

finaste

jag e med =)

Elizabeth

Jag är med..igen :-)

Marika

Klart jag är med och tävlar ! =)

kathrine

Jag vill också få chansen att vinna!

Angel Pearls

Hej -jag vill gärna vara med i din tävling -guldskärp skulle sitta fint..//Kram o tack för gullig kommentar på bloggen minn!//Eva

Linda

ååååhhh du vet att jag är meeeee!

Jennyh

I'm in :D

Emilia

Åh, dessa priser föll mig verkligen i smaken, jag är självklart med å tävlar! :) Gillar neutrala nagellack och alla hårvårdsprodukter. Äger förtillfället bara ett skärp (svart9 så ett i glammigt guld skulle verkligen inte sitta fel. Ha en bra dag!

Emmelie

Klart man vill vara med & försöka vinna! :)

Ellinor

Make up stores lack är så bra, I´m in :)

sofia

klart ja e me =) kram

REBECCA.S

Jag är med :)

Petra

Jag vill vara med!!!

Sara

Jag är med!

Mikaela. :)

Jag är med! :))

Rebeccah

jag är med :)

Sandy

Jag hoppas på vinst! Superbra saker!

Malin

Jag vill vara med :)

Lotta

Med igen...

fia

klart jag är med och tävlar.

Olivia

Jag är med!

Elin

JAG ÄR MED :D

Jenny

Jag är med och tävlar! :D

Madde

jag är med :D

Nina

Jag är med!

Eva-Lotta

Wow vilken cool blogg du har och tack för kommentaren om klänningen jag köpt!!

jag vill ju förståss vara med på tävlingen:)

Ääääälskar nagelack:D

Lotta

Cassandra

Jag är med! Jag älskar tävlingar :)

CherryCheek

I'm in! :)

robin ^^

Åhh, jag är med =D