Tävling! Vinn Nya Volym-mascaran Från Maybelline!




Sååå..någon som vill maximera sina chanser i tävlingen om den nya Maybelline-mascaran?Bra!
Ni kan tävla idag igen eller om du inte redan är med så gär det självklart bra att börja nu!

Du är med och tävlar om den nya mascaran The Colossal Volume Express från Maybelline som släpps i butik nu i slutet av Oktober.

Sugen på att pröva? Var med i min tävling!

Lämna en kommentar här under detta inlägg.
Glöm inte namn, mejl eller bloggadress!
EN kommentar per tävlingsinlägg och deltagare.
Vinnaren lottas slutligen fram.

Tävlingen avslutas Fredag den 24/10 kl 23.59

Lycka till!♥

50 kommentarer
Carolina

Jag vill vinna :)

marita

vill vara med.

Petrich

jag är med! :D

Pernilla

Jag är med=)

Hanne

Jeg er med:)

Fia svarar

Ja verkligen smart:D

AmandaM

jag är med :)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

är med :)

Alexandra

sv: Tack så hjärtligt :D

Wysteriia

Jag är gärna med o tävlar, älskar att testa nya sminkprodukter så måste ju försöka! ;)

Linda

Hihi of course är jag med idag med....åh läckra ljus nedan=)

<dream hade jag valt=)

malin

malin

glömde lämna mejl adressen :')

Moa

:D jag vill

Your Dream Closet-,

nej vad roligt jag läste imorse om den där nya mascaran :D Vill a bsolut vara med !

R y d b e r g

Den där verkar intressant, vill absolut vara med =)

Johanna

jodå de brukar de göra

Hang

Jag är med! :D

Flickorna

Det skulle vara roligt om du ville titta in i våran blogg och kanske slänga en komentar!

Kram Skellefteå Flickorna

bella.l

den vill jag vinna.

Dress Like a Princess

Åh, detsamma! Hoppas vi träffas nån mer gång snart :) Kram

Susanne

I wish.....I will be the winner!!

Johanna på SHOEBOX

Jag är med, jag är med, jag är med :)

Carola L

Jag är med

Eva

Hej -tävling på gång och jag vill gärna vara med! Underbart härlig förpackning på mascaran -sån vill man ha i väskan..Fortsatt fin vecka// Eva med Pärlbloggen AngelPearls

Johanna

OK, jag är väl med igen då ;-)

rebecca

jag är med :)

Karin

Åh jag vill verkligen vara med och tävla, hoppas hoppas hoppas!

Ha d fantastiskt =)

REBECCA.S

Den skulle man gärna vilja testa :)

En Mölnbobos Liv

Jag är med och tävlar

Malin Vu

Jag skulle vilja vinna! :D

Juliana

Jag vill vara med och behöver en ny mascara så jag slipper min gamla torra.

Cecilia

Jag är fortfarande med;)

Jennie

Åh, jag vill vara med och tävla!

Nadine

Jag är också med!

Tiara

Jag är med!



Kram

Lotta

En liten påminnelse om att jag vill vinna/prova den nya mascaran från mitt favorit märke när det gäller mascaror.

anna

Jag vill prova!

Petra

Hej!

Jag vill jätte gärna prova en ny mascara!

Kram till dig!!

Elisabeth

Jag är självklart med igen!:)

hedwig

jag vill va med :)

fia

Jag är med och tävlar igen ,kul.

Pamela

Klart man vill testa den nya mascaran!Hoppas jag vinner:-)

CherryCheek

Oj oj oj vilken perfekt tävling!

Min mascara sjunger på sista refrängen, och bankkontot är tömt för länge sedan! Nu håller jag bara tummarna och hoppas på det bästa! :D

Zäta

Jag vill gärna vinna!

Bella

Jag är absolut med! :)

Sara

Jag kör en dubbel då :)

Eva-Marie Olofsson

Hej igen=) Jag vill vinna!

jonna

- Halloj!! Gud vad spännande, jag är med! :) Eller hur gör man? Haha.