Tävling! Vinn Essie Nail Corrector Pen!


Då kommer det dagliga inlägget i tävlingen om Essie Nail Corrector Pen.
Bonusvinst är minilacket Rose från Mavala.


Essie Nail Corrector Pen 125 kr Blush
Mavala Minilack Rose (Rosa Bandet-lack)39 kr Accessora

Nail Corrector Pen är perfekt om man vill få nagellacket snyggt,jag klarar mig inte utan min!
Minilacket är underbart fint och en annan bra sak med det är att fyra kronor av summan går till Rosa Bandet!

För att vara med och tävla lämnar du en kommentar under detta inlägg.
Det går bra att lämna EN kommentar per person under varje tävlingsinlägg.

Varje dag så länge tävlingen pågår presenteras den EN gång om dagen!

Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress
Tävlingen avslutas 15/10 kl 23.59

Lycka till!
71 kommentarer
Marie

jag vill va med och vinna!!

Li

Jag är med och tävlar!



Kram

Carola

I'm in

Hanne

Jeg er med:)

Cecilia

Jag vill vara med!

Dress Like a Princess

Kul pris :)

sara

jag är med :)

Pernilla

Jag är med=)

PsychoBlonde

aaw älskar rosa ju <3

Elsa

Har kollat på just Rose faktist :)

LIFE BY Marielle

Skulle passa perfekt :) är med!

Ann-Louise

Ännu med :)

sara

haha, jag som är så duktig på att måla utanför, jag är nästan rädd för nagellack :D skulle vara asbra med detta dårå

nadja

jag är med och tävlar

Tiara

Självklart är jag fortfarande med

i tävlingen. =)



Kram

Karin

Jag är med!!

Himeko

Jag är fortfarande med för det här vore verkligen bra. ^_^

AmandaM

jag vill vara med och tävla :)

Linda

Som du vet,I´m always in i dina tävling,,,löööööve!

Linda

Vem vann freexe tävlingen då?nufiken i en strut här

Tessi

Tack så mkt sötnos <3 lite seg på att svara men annars hade jag sagt desamma ^^



ha en fin vecka ^^

lisa

gå in och kolla på mina saker jag säljer på tradera: http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=884452

Malin Vu

Jag är med hihi!



Btw, du har inte talat om vem som vann den tidigare tävligen? Helt excited hära ^^

Lina

Jag håller tummarna!

Li

hoppas på tur!

Juliana

Jag är med idag också :)

Terese

Jag är gärna med :)

Juicy

Jag är med :)

sheima

gillar mavala nagellacket, finns det att köpa i butik? stödjer det rosa bandet? fint.

Eva

Jag är med och tävlar

Karin

Jag vill vara med i utlottningen:)

Alina

Hejhopp kikar in:) hoppas du haft en trevlig kväll! Godnatt

Nyberg N

Jag vill gärna vara med och tävla! :)

Jenny

Jag är med =)

Miscela

Jag är med idag igen =)

Susanne

Jag är med jag med!

Amanda

Åh, jag är med :)

Your Dream Closet -,

Åh så roligt, självklart är jag med :) Essie Nail Corrector Pen verkar mkt intressant.

SARA

Jag är gärna med och tävlar! :D

Sandra

Jag vill vara med! =)

marita

är med som vanligt..

fia

jag är med och tävlar ... super bra priser ..

bella.l

vill vinna.

janne

min darling skulle gilla det där.

Ulrika

Klart jag vill vara med. Den där pennan verkar vara en smart uppfinning...

Annas tävlingsblogg

Jag är med, har även länkat i min blogg

Lotta

Jag vill gärna vara med och tävla. Kram

Nicole

Är med ! :)

Caroline Elisabeth

Gud va kul det skulle vara att fixa iordning sina naglar lite :) Hoppas absolut på vinst! Kram på dig

Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

Cecilia

Bättre tur denna gång?

Rebecca

Förlåt men den där är skitdålig.

Linnéa

Jag är med!

Åsa.S

Jag vill gärna vara med och tävla!!

Linnéa

Jag är med!

EMMA

Jag är fortfarande med :D

idah

jag är med :)

Emma

Jag vill vinna!

Kram

SMI

Jag vill va med:)

Jennifer

Jag är med :D

Josefine

Har aldrig testat en sådan men det skulle vara roligt att få göra det! :) Gillar att måla naglarna i starka färger och då kan denna behövas, hihi. Kram

Anja

Jag är med i tävlingen!

isabella

jag vill vara med!

isabella

jag vill vara med!

Kristin

Jag är med! :)

Lisa

Jag är med!

Jennew [Jenny Sellsve]

Jag är med och tävlar.:D

Sabina

Jag är med :):)

Hanna S

Jag är med och tävlar!

Anne

Jag är med :)

beats by dre

Monster beats headphones the past two years,dr dre beats solo. the rise in the country is very fast,beats by dre. beat by dre.and traced the words with the high-profile large U.S.