Tävling! Vinn Essie Nail Corrector Pen!


Essie Nail Corrector Pen 125 kr på Blush
Mavala minilack i nyansen Rose 39 kr på Accessora


Måste ju såklart publicera " det dagliga tävlings-inlägget  " ikväll också för er som är tävlings-sugna!
Ni vet hur det går till? Fine!

Vill du vara med och tävla om Essie Nail Corrector Pen och bonusvinsten minilacket Rose från Mavala så lämnar du en kommentar under dett inlägg.
Vill du öka dina chanser i lottningen så går det bra att lämna en kommentar per person och tävlings-inlägg.
(Varje dag så länge tävlingen pågår publiceras ett inlägg)

Alla kan deltaga,med eller utan blogg!
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress.
Tävlingen avslutas Fredag 17/10 kl 23.59
(framskjutet slutdatum)

Lycka till!♥
50 kommentarer
Miscela

Testar lyckan än en gång =)

Carola

Jag är med :D

Malin Vu

Hoppas på att vinna ännu en gång :D

marita

hoppas du inte tröttnar på mig,är med.

bella,l

vill fortfarande vinna.

sofia

Pick me!!!=)

Cecilia

Jag är gärna med :)

Linnéa

Jag är med :)

Cecilia

Jag är fortfarande med;)

Katja

Jag är med :)

EMMA

Jag är fortfarande med :)

Hang

Jag är med! :D

PsychoBlonde

Tack=D

B R O W N S U G A R

Oh ja vill va med :D

B R O W N S U G A R

Sv: haha åh nej :( du får kolla på söndag!!! :D

IZZAH SVARAR

åh jag vill vinna, det e juh underbart åh jag som älskar att hålla på me mina naglar juh ! :D

hoppas verkligen jag har turen på min sida :D

Daniel

Jag e meeeeee!



Å rosa gillar jag. Köpte en kofta igår som var rosa med svarta prickar på - check it out!



Gillar du den?

Hanna

I'm in ;)

Karin

Jag vill vara med i utlottningen.

SMI

...tassar här också

Rebecka

Ja tack, min helg var jättebra, jag fyllde 20 :) Hur var din? Oj, vad mycket du har att göra innan blog awards.

Rebecka

hannah, har du din vanliga storlek på Annas linnen? Är de små/normala/stora i storlekarna? Och kan du ha leggings till bara, eller är de för korta för det?

sara

jag tävlar :)

Jennie

woho :) jag vill vara med! Jättefint nagellack ju!

Madde

Sv: detsamma :)

Dress Like a Princess

Hoppas de löser sig med klänningen!! :) Imorn smäller de! weii

Nina

klart jag vill vara med! :)

Himeko

Jag vill gärna vara med. ^_^

AmandaM

Jag är med och tävlar :D

Hanne

Jeg er med:)

Lojs

Jag är med! :)

nadja

JAG ÄR HELT KLART MED

Fru Evelina

yeay, precis vad jag behöver! så klart att jag är med och tävlar =)



hoppsa du får skoj på blogawards imon!



kram

Alexandra

Jag är med!

janne

skulle ge det till min darling,hon gillar sånt där.

Li

hoppas på tur

Karin

Jag är med idag med!

Dilan

hejhej

Cool blogg! Hur har din dag varit?



/ www.mramin.blogg.se

fia

jag är med idag me så klart .

Fredrica

Vill gärna vinna :)

Linda

Wihaaa du vet att jag är med,måste bara vinna detta!

lisa

jättesött! Jag är med :D

Tiara

Skriver ett litet inlägg idag

också.... =D



Kram!

Mintra

Jag är gärna med !

Cassandra

Du har alltid så roliga tävlingar! Självklart är jag med och tävlar :)

Monika - Tävlingsblogg.

Jag är frivillig att vinna, hehe ;P

Fia

Jag är med!

Petra

Jag älskar rosa nagellack och vill vara med i utlottningen!

Tina

Även jag vill vinna!

Hanna S

Jag är med och tävlar!