Tävling! Sista chansen att tävla om nya Maybelline Mascaran!



Idag var jag förbi Max Factor's trevliga makeupvisning av en kommande spännande nyhet på mascara-fronten!.
Men mer om det senare! Mycket intressant!

Tänkte passa på att posta det sista tävlingsinlägget angående The Colossal Volyme Mascara från Maybelline för er som vill vara med och slåss om den eller tävla igen!

EN kommentar per tävlingsinlägg och person räknas!

Mascaran är Maybellines nyhet och släpps i butik nu i slutet av Oktober.
Passa på att pröva den innan alla andra!

Några vet hur detta går till..right?
För er andra så kan jag tala om att för att vara med och tävla så lämnar du en kommentar här under detta inlägg.
Du kan lämna EN kommentar under varje inlägg som rör tävlingen.
Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress!
Tävlingen avslutas ikväll,fredag, kl 23.59.
Vinnaren LOTTAS fram och presenteras någongång under helgen.

Lycka till!♥
37 kommentarer
manlee

Var med och rösta fram veckans blogg hos mig!

Isabelle

jag är med och tävlar :)

Jennie

jag vill vara med och tävla! :)

Sara

Jag är fortfarande med!

Emma

Jag är med!

marie

Jag är med :)

Lotta

Med igen då...

fia

jag är med så klart även denna gång och hoppas på turen .

Sandra

Ja vill va me :)

sara

Jaag äär meed!! efterom min maskara håller på ta slut, skulle d sitta så perfekt ;)

AmandaM

jag är med !! :)

nadja

jag är med och tävlar

alva

Jag är med , : )

Love your blog!

Nettan

Jag vill vara med...!!

Att ha det gott

Jag håller tummarna

Carolina

Jag är jäytte sugen på att prova denna mascaran ... Så jag vill vinna :)

Tiara

Jag är med.....



Trevlig helg!

Kram

2anewlife

Självklart vill jag vara med och tävla. Min mascara är snart slut så det skulle passa perfekt med en ny nu!

Kram

Hanne

Jeg er med:)

marita

klart att jag är med..

bella.l

kul,är med.

Juliana

I'm in. Jag behöver en ny och deras vanliga volume express är min favorit.

Elizabeth

Jag är med! Alltid kul att få testa nytt smink :-)

Pernilla

Jag är som vanligt med=D

Carola L

Jag är med!

Jennifer

Det vore kul att testa den här mascaran! Alltid kul att testa ngt nytt.

Emelie

Jag är med och tävlar! :D

Emelie

Jag är med och tävlar! :D

Emelie

Jag är med och tävlar! :D

Emelie

Jag är med och tävlar! :D

Emelie

Jag är med och tävlar! :D

gabi

I'm in!

Sofia K

Jag är gärna med, igen :P

Alina

Hej! Får jag bara fråga om min header ser konstig ut för dig? typ att den sticker utanför bloggen? Några har nämligen reagerat på det! Ha en trevlig helg! Kramar

Cecilia

Jag är med!!

Alicia

jag är med!!=)

Lina

Är med ännu en gång :)