Tävling! Pink is The Link!


Du är med och tävlar om:
 Ett underbart Pink is The Link Kit från Essie.Värde 179 kr.
Mavalalack i nyansen Riga. Värde 39 kr.
Båda vinsterna stödjer den viktiga Cancerforskningen!


Nu slänger jag in dagens  tävlingsinlägg i Pink is The Link-tävlingen.
Ni vet hur det går till? Bra!
Vill du vara med så lämnar du en kommentar under detta inlägg.

EN kommentar per person och tävlingsinlägg är vad som gäller!

Vill du maximera dina chanser i lottningen så tävlar du under alla inlägg som rör Pink is The Link-tävlingen.
Det ger inga bonuspoäng eller så utan du får bara fler lotter med ditt namn:)!

Båda produkterna du kan vinna stöder Cancerforskningen.

1:a Pris: Pink is The Link Kit från Essie
Innehåller ett bedårande rosa lack i nyansen Pink is The Link, mini sensitivity Base Coat samt en söt rosa nagelfil.
Vill du inte förlita dig på turen i tävlingen? Du kan köpa ett eget Kit och stödja bröstcancerforskningen.
Värde 179 kr på Blush.

2:a Pris: "Rosa Bandet"-lack i nyansen Riga från Mavala.
Värde 39 kr. Vill du köpa eget och stödja Cancerforskningen?
Du hittar minilacken bla. på Kicks och Accessora.
Under Oktober går 4 kr per sålt lack till forskning om bröstcancer!

Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Har du en egen blogg får du gärna länka och låna bilden men det är inget krav!
Vinnaren lottas fram!
Tävlingen avslutas Söndag den 2/11 kl 23.59

Lycka till!♥
94 kommentarer
Sandra

Jag vill vara med tack =)

Muskelknutten Mari

Jag är med :)

Karin

jag är med också!:)

Pernilla

I'm in=D

Frida

Jag är med och tävlar! :)



Snygg blogg!

Julia

Jag vill vara med!

Sessan is bride to be

Ja, visst var dem,... hur söta som helst... men vet inte om herrarna vill ha en sån, som sagt

amelie :)

sv: a, jag vet! me hjärta glass!

Carola L

Jag är med

CARRO - ThinkPink ♥

Jag är med och tävlar! :D

lovisa nvs

jag är med!:D

frida

jag är med!



Fridaforsman@hotmail.com

nadja

jag är med och tävlar

clara

Jag vill gärna vara med! <3

Victoria :)

Vilket fint pris! Klart jag är med :)

Lojs

Mera tävling! Klart jag är med! :D



Jag fick ett finfint paket på posten idag förresten, tack så mkt! :)

Sara

Jag är med! :) kram

Sofia K

Åh, jag är gärna med :)

SANIBO

I'm in!

malin

kul, im in!

Josiee

Jag vill vara med såklart:)



tack raring:) hoppas du får en skön och stressfri helg sen då:) stor kram

matilda

oh jag är med. :D

Amanda

Jag är med och tävlar! :D

sofia

Jag är med!

Jennifer och Linnéa

Jag är med :)

AmandaM

jag vill gärna vara med :)

marita

vill vara med.

bella.l

vill vinna..

janne

är alltid med.

Sweet life style

lovley! (:

Diana

Åh, så mysigt! Tack för din söta kommentar!! Har nu lagt upp ett nytt inlägg där jag svarar på läsarnas frågor, titta gärna in! :) Kram//Diana

jenny

JAG ÄR MED=)

Lotta

Är med igen, lycka till att hitta en outfit som Elliot gillar, ungar kan vara så petiga när det gäller.

Robin ^^

woohoo jag är med :D

Heidi

SV: tack tjejen..va glad jag blir.

Din blogg var grym snygg den me =)

Carita

Jag är med :)

Nanna

Jag är med!

Lindas krypin

Klart man vill vara med!

Linda

jag är meee!Ngn gång måste jag ju kamma hem ett lack elelr två=)

Jaaa kommer bli en snygg kombo!

Cecilia

Jag är fortfarande med!

hedwig

jag är gärna med.

Li

Jag är med:)!



Kram

angel

Jag vill vara med och tävla :D:D

Linda

Är med igen då:) Good luck to me:)

SHOEBOX

Jag är med!



Det är tävling hos mig med ;)

Olivia

Jag är med! :D

Tiara

Vill springa med rosa naglar.....



Kram på dig!

Mia

Åh, jag är med och tävlar! Älskar att vara med och tävla trots att jag kanske inte vinner.

Martina

Jag vill tävla!

A M A N D A

Jag är med och tävlar :)!

movemi

Jag är lugnt med!

REBECCA.S

Jag är med :)

Petra Bloggar

JAG ÄR MEEEEEEEEEEEEEEEEEEED! ;-)

Jessi

Jag är gärna med :)

Álltid kul med tävlingar!





Kram

Michaela

Vill vara med och tävla!

Stefanija

sv: men du tack så mycket =)

finaste

jag är med =)

kristin

svar:Tack :D

vi hade det jättebra i sthlm (;

Freja

Åh älska essie's nagelack! :)

Linnea

jag är med!

Carro

jag är med å tävlar! snygg blogg btw :)

Marica Rödebäck

Spännande, jag vill gärna vara med och tävla.

tannaz

snygg blogg!

Miscela

Jag vill vara med =)

Fanny

Taack :D

Veronica

Kul! Klart jag vill vara med! :D



Makeupremovern är verkligen riktigt bra! :)

Trevlig kväll! Kram!

Anna

Klart man är med! :D



Kolla gärna in min blogg alla :D Skriver om det mesta som faller mig in! Men det är mycket kompisar, mode, shopping och fester! Och en massa musik såklart! :D

aannapannas.blogg.se

Jenni

Jag är med:)

Madeleine

Svar: tack så mycket! :)

Madeleine

Jag vill va med :)

Ms Sofie

Jag är absolut med i tävlingen!!!...



annika

Självklart vill jag va med och tävla , det går åt lack hos oss då jag har 2 döttarar samt pojkarnas flickvänner som lånar och så använder jag rätt flitigt själv både på mej och en del nagel kunder!

annika

Självklart vill jag va med och tävla , det går åt lack hos oss då jag har 2 döttarar samt pojkarnas flickvänner som lånar och så använder jag rätt flitigt själv både på mej och en del nagel kunder!

Lovisa

Ja, väldigt!

Haft en bra dag?

chuu/BELSAM

JAG E MED!! ROSA IS DA NEW BLACK X3

Marre

Jag är med! :D

Nathy

Jag är med :)

sara

jaaag är med!

Emelie

Jag är gärna med ! :)

Lotta

Jag vill

också gärna

vara med

och tävla!

Smilla

Självklart vill jag vara med i utlottningen!

Ulrica

Jag tar självklart en lott.

Silje

Åh jeg vil gjeeeerne vinne:)

Love pink !

Amanda

jag är självklart med :D

♥ SimplyMalin

Jag är med jag är med jag är med iiiiiiiihhh :D

camilla

Klart man vill vara med :D hehe

Rebeccah

jag är med :)

Himeko

Jag är med.

Eva

Vill gärna vara med o tävla! Har köpt Rosa Bandet -lack själv - så vinst 1 skulle vara smutt.. // Fin helg// Eva

erika

jag vill vinna!

Eva-Marie

Hej igen, är gärna med=)

Evilsiz

Jag är med :D

Alisa

jag är gärna med =D

CherryCheek

Jag är meed! :D