Tävling! Pink Is The Link!


Du är med och slåss om:
1:a Pris:Ett underbart "Pink is The Link-Kit" från Essie. Värde 179 kr på Blush.
Innehåller lacket Pnk is The Link,Mini Sensitivity Base Coat och en supersöt rosa liten nagelfil.
2:a Pris: Ett "Rosa Bandet-lack" från Mavala i nyansen Riga. Värde 39 kr på bl.a Accessora.
Båda produkterna stödjer den viktiga bröstcancerforskningen!


Nu slänger jag in dagens lilla tävlingsinlägg i Pink is The Link-tävlingen .
Kanske är det någon som ska iväg på Halloweenfest eller något annat kul som vill hinna vara med?
Ni vet hur det går till?  Fine!
Vill du vara med så lämnar du en kommentar här under detta inlägg.

Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Du kan tävla EN gång under alla inlägg som rör tävlingen!
En kommentar=EN LOTT.
Tävlar du i alla tävlinginlägg,det dyker upp ETT per dag så länge tävlingen pågr,så har du större chans i lottningen.
Det är inte så att det ger "bonus-poäng" utan det är ren logik..
Har du en blogg får du gärna länka och tipsa om tävlingen men det är inget krav.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress!
Tävlingen avslutas Söndag den 2/11 kl 23.59

Lycka till!♥
80 kommentarer
S O F I A

sv: tack detsamma! några roliga planer för helgen?

anna

tack för paketet,fick det i dag! blev såååå glad!

Li

Jag är gärna med!¨



Ha en bra Halloween!



Kram

Lojs

I'm in! :)

Ina

Ha en trevlig helg du med, :)

lovisa nvs

jag är med!:D

Jenny

Tack desamma! :D

jessy

atack för tipset, men jag kom på något själv :)

marita

vill vara med.

Linda

JAG VILL VINNNNANAAAAAAAAA JUUU!



Ja fiskarna e söta;)

Smilla

jag är med!

Amanda

Jag är med! :D

SHOEBOX

Vad kul att du är med och tävlar :)



Jag är med i din också!

Lenita

Jag vill vara med!

dana

fin blogg :)

kramis/Dana

nadja

jag är med och tävlar =)=)

Rebecka

Jag ska absolut köpa MaxFactor False Lash effect mascara i februari, eller i december om den säljs här då. :)

Happy Halloween! :)

freja

Är gärna med !

Och hoppas du oxå får en fin kväll! :)

Olivia

Jag är med! :D

La Coccinelle

trevlig helg önskar jag dig också!

Linda

Yes hon är wonderbar:) o ja är med o tävlar o hoppas på tur..:) Ha en fin kväll!

Mariah N

Jag vill vara med och tävla!

Emelie

Jag är gärna med! :) Rosa är nice.

Hoppas att det funkar om jag tar ''flera lotter''. Dvs, kommenterar fler gånger. Hehe. :P

Emelie

Jag är gärna med! :) Rosa är nice.

Hoppas att det funkar om jag tar ''flera lotter''. Dvs, kommenterar fler gånger. Hehe. :P

Emelie

Jag är gärna med! :) Rosa är nice.

Hoppas att det funkar om jag tar ''flera lotter''. Dvs, kommenterar fler gånger. Hehe. :P

Emelie

Jag är gärna med! :) Rosa är nice.

Hoppas att det funkar om jag tar ''flera lotter''. Dvs, kommenterar fler gånger. Hehe. :P

Emelie

Jag är gärna med! :) Rosa är nice.

Hoppas att det funkar om jag tar ''flera lotter''. Dvs, kommenterar fler gånger. Hehe. :P

Emelie

Jag är gärna med! :) Rosa är nice.

Hoppas att det funkar om jag tar ''flera lotter''. Dvs, kommenterar fler gånger. Hehe. :P

Emelie

är gärna med! :) Rosa är nice.

Hoppas att det funkar om jag tar ''flera lotter''.

Dvs, kommenterar fler gånger. Hehe. :P

Emelie

är gärna med! :) Rosa är nice.

Hoppas att det funkar om jag tar ''flera lotter''.

Dvs, kommenterar fler gånger. Hehe. :P

Emelie

är gärna med! :) Rosa är nice.

Hoppas att det funkar om jag tar ''flera lotter''.

Dvs, kommenterar fler gånger. Hehe. :P

Emelie

är gärna med! :) Rosa är nice.

Hoppas att det funkar om jag tar ''flera lotter''.

Dvs, kommenterar fler gånger. Hehe. :P

Jack

sv: Tack :) Man får hoppas att man vinner nu ! :D



Jag är med igen då

Milla

Jag är med i tävlingen. :)

Nanna

Jag är med!

jenny

IM IN!

[email protected]

Anonym

Varje år säljs ungefär 600 000 till 4 miljoner, varav 1.2 miljoner är barn till olika länder. I vårt eget land är det ungefär 400 till 600 kvinnor som varje år tvingas till tvångsprostitution. Vi vill stoppa detta. Hjälp oss stoppa detta. Gå in på vår blogg för mer information..

Lisa

Jag vill vara med och tävla :)

Sara

Jag är med!

Cecilia K

Fortfarande med!

Carola L

Jag är med

Karin

jag är med!

karro

detsamma ;)

Regina

tack så mycket, desamma=) jag är gärna med och tävlar:)

AmandaM

jag är med :)

Moni

kikar in idag igen.. allt bra idag? hoppas du får en bra helg

jenny

jag är med

Jenny

Åh va skojj! så fint! Jag är med och tävlar!:)

Robin ^^

jag är med :)

SHOEBOX

Tack!



Ha en bra helg du med!

Camilla

TACK rara du! :j

Nikolina

jag är med! =)

bella.l

jag är med..

marie

jag är med och tävlar :)



ha en fin helg gumman!!

Lisso

Jag är gärna med och tävlar!



Wall-E är en supermysig film, man skrattar en hel del åt hans nyfikenhet och ljud men man tycker samtidigt så himla synd om honom som längtar så mycket efter sällskap och någon att hålla i "handen".. :)

Bea :)

jag är gärna med å tävlar :D

sara

jag är med!

Himeko

Så fint. Jag är med. ^_^

Liene

sv: Tack:D



jag är med! hade redan glömt att man ska skriva det varje gång, men men.

Aja, kanske så stor roll är det inte:)

hoppas att du haft en trevlig kväll.

Sandra

Jag vill vara meeed :D



kolla in min blogg ;)

emelie

jag är med :)

Evelina

Jag vill vara med :D

almeida

tack,desamma! :)

Eva

Jag vill gärna vara med i din tävling! // Fin helg - Eva med Pärlbloggen AngelPearls

Jessi

Hoppas du haft en bra halloween :)



Kram

Jenni

Jag är med!

Tiara

Pink is my colour, I´m in...



Kram =D

sandra

pink isn't just a color, it's a attitude ;)



kolla in min blogg =)

Marica Rödebäck

Tackar ;)



Ja nu håller man bara tummarna på vinst ;)

♥ SimplyMalin

I'm in :D

Karin

Självklart är man med och tävlar, håller tummar och tår. Den här gången kanske det är jag som är pretty in pink =)

finaste

jag e med ;)

fia

JAG ÄR MED SÅ KLART.

Susanne

Jag är med och tävlar och hoppas på tur!

REBECCA.S

Jag vill tävla :)

Eva-Marie

Hejhej, jag hänger på=)

Martina

Jag är med!

Michaela

Jag är med!

Lotta

Jaha då var det dax att öka vinstchansen, är alltså fortfarande med.

CherryCheek

I'm in!