Tävla för livet! Vinn Ett Hope Smycke!

 
Du kan vinna ett fint HOPE-smycke i min
Hope-tävling som du hittar HÄR


Så! Nu är det hög tid att blåsa liv i Hopetävlingen igen!

TACK TILL ALLA ER SOM ÄR MED! DET BETYDER OTROLIGT MYCKET!

När jag startade den förra veckan så visste jag inte så mycket mer om barncancer än att det är en hemsk sjukdom som finns runt omkring oss men som vi helst inte vill tänka på.
Nu vet jag att börjar man tänka på den så kan man inte sluta!
Och...vi ska inte sluta tänka på den heller!

Det är är självklart alltid tråkigt att någon alls ska drabbas av sjukdom men när just ett barn drabbas, då klappar mitt hjärta extra mycket och extra hårt!

KAN VI GÖRA NÅGOT för att hjälpa dessa barn och tonåringar så tycker jag det är självklart att VI SKA GÖRA DET!

Om vi alla hjälps åt så kan livet bli,om än inte helt bra, så otroligt mycket bättre för de unga som drabbas.
Barncancerfonden gör ett riktigt stort jobb och deras resurser är helt beroende av de bidrag du och jag ger,varje liten krona gör skillnad!

Jag förmodar att de flesta läst om Madde som dog i cancer,endast 20 år,nu i September.
Om inte kan du läsa hennes blogg här som hon skrev under tiden hon var sjuk.

Madde's mamma har också en blogg
och skriver fantastiskt ,man kan inte sluta läsa.

Madde fick bla. sin laptop från Barncancerfonden och det betydde väldigt mycket för henne!

Jag tycker nu att ALLA som inte är med i min viktiga Hope-tävling ska vara det!
Det kostar ingenting mer än några minuter av ditt liv.
De minuterna kanske på sikt bidrar till att barn som drabbas av barncancer får det bättre.

Ingen kan göra allt,men alla kan göra något!♥

Min HOPE-TÄVLING hittar du HÄR!

(Imorgon kommer ett nytt inlägg om tävlingen men tills dess får ni tävla under det gamla inlägget som jag länkar till ovan)
10 kommentarer
Rebecka

Jag älskar också creme blush från maxfactor, använder det varje dag :) Jätteunika och fina smycken Kyssjohanna fått in, men köper inte halsband där mer sedan de sa att det var äkta silver och det sedan rostade...

vad roligt att du beställde svarta classic short uggs, det röstade jag på :)

Rebecka

Angående Victoria Beckhams stövlar så tycker jag det är jättecoolt att klackar utan klack skapats men vet inte vad jag tycker om just de skorna... tror jag röstar diss faktiskt. skriver här ifall du inte går ner och kollar i de tidigare inläggen på kommentarer.

finaste

Hade väldigt gärna varit med i den här tävlingen om att vinna ett Hope-Halsband. Men jag har varken egen blogg eller hemsida.. Får ta och köpa ett halsband själv via cancerfonden :)

Lisa

Svar: Jag har kikat lite på Asos så det blir nog någonting där! :)

Mimmi

Godmorgon! :)

Kim Von J

sNYGGT!

melissa

vad fint :)

Jessica

Godmorgon! Sovit gott? :)

HannahSthlm

finaste: Det tycker jag absolut du ska göra! De är superfina och pengarna går till en viktig sak:)! Bra julklapp om inte annat!

Angelica's plaza

Usch, jag blir så ledsen när jag läser madde & hennes mammas blogg. Satt men tårarna i halsen fär någon dag se :(